Aušvico muziejus, esantis Lenkijoje, pastebėjo el. parduotuvės produktus ir socialiniame tinkle „Twitter“ viešai kreipėsi į „Redbubble“.

„Ar tikrai manote, kad pardavinėti pagalves, sijonus ar maišelius, ant kurių pavaizduota koncentracijos stovykla – didžiulė tragedija, kurios metu buvo nužudyta daugiau nei 1,1 mln. žmonių – yra priimtina? Tai greičiau trikdo ir yra nepagarbu“, – teigė jie.

Pasak adage.com, praeitą savaitę, suvedus „Redbubble“ paieškos laukelyje žodį „Auschwitz“ (liet. Aušvicas), buvo išmetami 237 rezultatai. M360 patikrino – šiuo metu prekės iš parduotuvės pašalintos.
Tiesa, „Redbubble“ atsakė į Aušvico muziejaus įrašą socialiniame tinkle: „Ačiū, kad atkreipėte mūsų dėmesį. Šių prekių dizainas tikrai nėra priimtinas. Mes tuoj pat imamės veiksmų ir pašalinsime visas susijusias prekes.“

Aušvico muziejaus kreipinys sulaukė daug reakcijų ir pasklido „Twitter“ platformoje. Dauguma vartotojų smerkė tokį „Redbbuble“ elgesį.