Kaip pasiruošti ateičiai?

Spalio 18 d. daugiau nei 25 pranešėjai konferencijoje „Full Digital“ kalbės apie tai, kokie iššūkiai laukia dirbančių marketingo ir komunikacijos srityse ir dalinsis praktine patirtimi, kaip juos spręsti. Renginį lydi ambicingas šūkis – „Skaitmeninė ateitis. Būk viskam pasiruošęs“. Ar išties įmanoma tai padaryti?

A. Žakas aiškino, kad pati renginio mintis ir idėja buvo tokia, kad per vieną dieną jame susirinkę žmonės galėtų suprasti, kas vyksta, kas keičiasi, ką reikėtų žinoti planuojant kitus metus.

„Marketingo ir komunikacijos žmonės kiekvienais metais dirba labai daug, labai aktyviai, turi beprotiškai daug atsakomybių. Šis renginys yra labiau bandymas nekalbėti apie praeitį, nekalbėti apie tai, kas buvo, kažkokius buvusius pavyzdžius, o labiau kalbėti apie tai, kas iš tikrųjų aktualu dabar ir kas bus aktualu kitais metais“, – pasakojo jis.

Pasak jo, konferencijos kriterijus buvo kalbėti ne apie teorinius dalykus, futuristinius pamąstymus, bet dalintis praktiškai pritaikomais dalykais.

„Sakykime, dirbtinis intelektas turbūt yra neišvengiama tema praktiškai visose pasaulio konferencijose ir tam tikrai daliai žmonių turbūt jau yra keiksmažodis, jie nenori nieko girdėti. Mes turėsime tik kelis pranešimus apie dirbtinį intelektą ir jie bus apie absoliučiai praktinį pritaikymą, ką aš galiu pradėti naudoti rytoj“, – sakė A. Žakas.