Nors oficialiai tai nėra patvirtinta, kalbama, kad „Barbės“ rinkodaros biudžetas siekė 150 mln JAV dolerių ir viršijo paties filmo sukūrimo kainą. Pirmoji kino industrijos pamoka verslui slypi jau čia – filmų reklamai skirti jų gamybai bemaž prilygstančias sumas Holivude nėra itin retas atvejis.

Tačiau už „Barbės“ filmo sėkmės slypinti įspūdinga komunikacijos kampanija primena ir daugiau kiekvienam populiarumo siekiančiam verslui svarbių pamokų.

Bendruomenės dalis

„Barbė“ vos per kelis mėnesius pasiekė tai, apie ką svajoja dauguma plataus vartojimo produktų kūrėjų – tapo kultūros dalimi, organiško judėjimo simboliu, įsiliejo į bendruomenę.

Didele dalimi tai, žinoma, lėmė ilgesį ir vaikystės prisiminimus daugeliui iš mūsų kelianti lėlė filmo plakatuose. Tačiau svarbų vaidmenį čia atliko ir drąsūs rinkodaros sprendimai.

Kino studijos „Warner Bros.“ rinkodaros komanda užtikrino, kad ryškiai rožinė „Barbės“ delegacija dalyvautų Pride eitynėse įvairiuose JAV miestuose, taip nešdama įgalinimo, lygių teisių žinią, skatindama diskusiją.

Barbės stilius tapo šios vasaros akcentu daugybei mados bei grožio prekės ženklų, taip įtraukiant šimtus tūkstančių moterų dešimtyse valstybių į vieningą rožinį pasididžiavimo savimi bei tarpusavio palaikymo kupiną judėjimą.