„Didžiuojamės matydami savo darbą tarp ryškiausių pasaulio agentūrų projektų. Tarptautinė ekspertų komisija Niujorke atkreipė dėmesį į mūsų idėjos originalumą ir įvertino kampanijos efektyvumą. Tai rodo, kad mūsų komanda drąsiai jaučiasi tiek vietiniuose, tiek tarptautinio lygio projektuose, nes, visų pirma, savo kūryba, energija ir kompetencijomis klientams padedame kryptingai siekti užsibrėžtų tikslų ir gerų rezultatų“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ direktorė Raminta Rimkienė.

Niujorko geriausių pasaulio reklamų festivalio apdovanojimai vyksta jau daugiau nei 50 metų, o finalininkų sąrašą atrenka 400 komisijos narių iš geriausių pasaulio agentūrų. Šiais metais paraiškas pateikė reklamos ir komunikacijos profesionalai iš 60 pasaulio šalių, o į finalą pateko tik vienas projektas iš Lietuvos. Jis buvo nominuotas geriausių ryšių su visuomene projektų kategorijoje.

Kampanija "Pakelk savo bulvę nuo sofos"

R. Rimkienė pastebi, kad pernai įgyvendinta ir rinkodaros ir komunikacijos ekspertų dėmesį taip pat patraukusi kampanija „Pakelk savo bulvę nuo sofos“ ir toliau renka įvertinimus. Praėjusių metų lapkritį projektas buvo pripažintas geriausiu didžiausiame Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurse „European Excellence Awards“ (institucijų ir partijų komunikacijos kategorijoje), pelnė antrąją vietą skaitmeninės komunikacijos kategorijoje Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mi:t&Links”, taip pat pateko į tarptautinių „Digital communication awards“ ir Taline vykstančių „Baltic Best“ apdovanojimų finalus.

Šiemet agentūra dar laukia žinių ir iš pasaulinių komunikacijos apdovanojimų „SABRE“, kur ši EP rinkimams skirta kampanija pateko į finalą. „Fabula“ darbas nominuotas kaip vienas iš geriausių komunikacijos projektų Baltijos šalyse.

R. Rimkienės teigimu, pasauliniai komunikacijos apdovanojimai „The SABRE Awards EMEA“ agentūrai yra gerai pažįstami – tarptautinis renginys kasmet padeda išlaikyti ir dar aukščiau pakelti kokybės kartelę, įvertinti nuveiktus darbus ir įgyvendintas idėjas. Praėjusiais metais į „SABRE“ finalą pateko agentūros komandos kartu su „Vilniaus duona“ įgyvendinta „Labos avižos“ įvedimo į rinką“ kampanija, o 2018 m. agentūra į Lietuvą parvežė tarptautinį apdovanojimą už iniciatyvą „Laisvė rokenrolui“.

Šiemet „SABRE“ apdovanojimų rezultatai turėtų paaiškėti gegužės pabaigoje, o „New York Festivals Advertising Awards“ nugalėtojai bus skelbiami gegužės 2 dieną.