„Adverum“ sulaukė įvertinimo dviejose kategorijose: aukso – B2B komunikacijoje ir sidabro – koorporatyvinėje komunikacijoje. Abiem atvejais pergales pelnė komunikacijos bendrovės sukurta ir kartu su klientu pakuočių atliekų tvarkymo organizacija VšĮ „Gamtos ateitis“ įgyvendinta „Ateities pakuotės klubo“ idėja.

„Ši iniciatyva skatina ir, tikime, įkvepia Lietuvos gamintojus ir importuotojus naudoti tvarias pakuotes. Kartu su klientu buvome pirmieji, kurie įgyvendino tokio masto į verslą nukreiptą komunikacijos kampaniją. Iki šiol dauguma pakuočių tvarkytojų kampanijų buvo nukreiptos į gyventojus ir jų mokėjimą ar norą rūšiuoti buitines atliekas. Tuo metu mes 2021 metus skyrėme ekspertinei, į verslo auditorijas nukreiptai komunikacijai. Mes darėme prielaidą, kad patys gamintojai pirmiausia turi jausti vertę tiek perorientuodami savo gamybos procesus į tvaresnius, tiek apie tai kalbėdami “, – sako „Adverum“ vyr. partnerė Ieva Naujalytė.

Darėme prielaidą, kad patys gamintojai pirmiausia turi jausti vertę tiek perorientuodami savo gamybos procesus į tvaresnius, tiek apie tai kalbėdami.
I. Naujalytė

„Gamtos ateitis“ ir „Adverum“ 2021 m. įkurtas „Ateities pakuotės klubas“ šiuo metu jau vienija 33 įmonės – tarp jų tokie prekės ženklai kaip „Lidl“, „Orkla Food Lietuva“, „Augma“, „Oho“, „Nematekas“, „Volfas Engelman“ ir kt. Klubo nariai, stodami į jį, įsipareigoja savo gamyboje naudoti tvarias pakuotes, o taip pat tampa idėjos ambasadoriais, dalijasi savo praktika ir patirtimi su visuomene ir žiniasklaida.

„Kiekvienais metais sukuriame daugybę idėjų, tačiau ne visos jos pasiekia dienos šviesą. Džiugu, jog mūsų klientai yra drąsūs ir ryžtasi įgyvendinti visuomenei svarbius ir iš tiesų pokytį darančius projektus. Nuoširdžiai dėkojame „Gamtos ateitis“ už pasitikėjimą ir galimybę kartu tapti geriausiais Baltijos šalių komunikacijos rinkoje“, – sako I. Naujalytė.

Komunikacijos specialistai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, apdovanojimams iš viso pateikė 216 projektų 18 kategorijų. Konkursas „Mi:t&Links. „Baltic Communication Awards 2022“ yra pagrindinis Baltijos šalių komunikacijos industrijos metų renginys, kuris vyksta nuo 2005 metų.

Jau aštuonioliktus metus komunikacijos paslaugas teikianti bendrovė „Adverum“ specializuojasi strateginės komunikacijos, viešųjų ryšių, skaitmeninės ir tarptautinės komunikacijos srityse. Tarp „Adverum“ klientų yra „Citadele”, „CGI Lithuania“, „Dell Technologies“, „Estoty“, „EPSO–G”, „Gamtos ateitis“, „K2.LT“, „Klaipėdos vanduo“, „Lego“, „Nestle“, „Vilniaus duona“, „Volfas Engelman“, „Western Union“, „Wizz Air“, „Yukon Advanced Optics Worldwide“.