Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad prie pajamų ir apyvartos augimo prisidėjo 2018 metais laimėtas ne vienas paslaugų konkursas, pradėta bendradarbiauti su tokiomis bendrovėmis ir prekės ženklais kaip „Skycop“, „Barclays“, „Novaturas“, „Grite“ ir kt.

„Toliau nuosekliai stipriname strateginę veiklos kryptį – komunikaciją užsienio šalyse. 2017 metais pradėjome su keletu klientų Baltijos šalyse, pernai ne tik suintensyvinome komunikaciją Latvijoje ir Estijoje, bet ir padėjome klientams komunikuoti Skandinavijoje ir kitose Europos valstybėse“, – teigia „bigNow“ vadovė Jarūnė Narkevičiūtė.

2018 m. pajamos iš komunikacijos užsienio šalyse sudarė apie 25 proc. visų pajamų. Šiuo metu „bigNow“ klientams padeda komunikuoti 9 Europos šalyse ir 9 kalbomis valdo profilius socialiniuose tinkluose „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Instagram“.

„Pradėję komunikacijos projektus keliose užsienio šalyse, kuriose veikia skirtingos kultūros ir mentalitetas, supratome, kad būtinos ne tik unikalios kompetencijos, bet ir greitis, resursai. Todėl pernai didinome komandą, suformavome vidinius departamentus“, – teigia „bigNow“ vadovė.

2018 m. buvo baigtas ir rinkai pristatytas bendras „bigNow“ ir „INK agency“ produktas patrauklaus darbdavio įvaizdžiui kurti „Great@Work“, apimantis komunikaciją socialinėje ir tradicinėje žiniasklaidoje. Buvo aktyviai kuriami ir įgyvendinami bendri komunikacijos tradicinėje žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose projektai, veikia bendras „bigNow“ ir „INK agency“ kūrybos departamentas, jungiantis abiejų agentūrų patirtį ir kompetencijas.

„bigNow“ ir toliau siekia koncentruotis į verslo komunikaciją, nebendradarbiauti su politinėmis partijomis ir nedalyvauti valstybės institucijų, įmonių ir ES viešinimo projektų komunikacijos konkursuose.