LRT atstovė ryšiams su žiniasklaida Miglė Savickaitė sakė, kad paskutinį kartą žinomumo kampaniją LRT.lt vykdė kiek daugiau nei prieš dvejus metus. Kadangi LRT tarybos patvirtintoje 2023-2027 m. strategijoje yra numatytas strateginis tikslas, kad portalas LRT.lt taptų pagrindine LRT grupės platforma, yra siekiama didinti jo žinomumą.

Miglė Savickaitė

Pasak M. Savickaitės, todėl LRT suplanavo portalo LRT.lt reklamos kampaniją, kuriai įgyvendinti pasitelkė komunikacijos agentūrą „Fabula Rud Pedersen Group“.

„Agentūra buvo atsakinga ne tik už kūrybinę koncepciją, naują portalo šūkį, bet ir už kitas svarbias kampanijos įgyvendinimo dalis: informacinius maketus, interneto reklamą ir, žinoma, vaizdo klipus“, – teigė M. Savickaitė.

Kampaniją sudaro 8 klipai. Jie ir kitos reklamos priemonės pasirodys visus ateinančius metus. Pagrindinio kampanijos klipo režisierius – Simas Lindešis. Visa metų komunikacijos kampanija ir jos kūrybos bei gamybos darbai kainavo 45 450 EUR be PVM.


LRT Tarybos pirmininkas Eugenijus Valatka sakė, kad klausimas dėl savireklamos kampanijos Taryboje atskirai svarstytas nebuvo, tačiau, jo vertinimu, ji yra tikslinga.

„Kadangi pačioje LRT strategijoje yra didelis dėmesys sutelktas į portalo lrt.lt vystymą, suprantama, kad komanda paleido kampaniją, kuri, kaip suprantu, truks visus metus. LRT, kaip ir kitos viešojo sektoriaus organizacijos, dažnai pasitelkia išorės ekspertus, rangovus darbams, kurie nebūtinai yra susiję su tiesiogine organizacijos veikla, kaip šiuo atveju LRT, nes reklamos kampanijų kūrimas tikrai neturėtų būti pirminė LRT veikla. O išorės ekspertai arba tos trečiosios šalys dažnai mato netgi geriau ir dažnai pasiūlo tokius sprendimus, kuriuos būtų netgi sunku surasti tarp pačios organizacijos žmonių. Tai tuo požiūriu aš tikrai nematau nieko blogo“, – kalbėjo jis.

Eugenijus Valatka

Sumos, kiek sumokėta už šias paslaugas, E. Valatka sakė neskubantis vertinti: „Taryba linkusi pasitikėti kompetentingų darbuotojų sprendimais, o jų pareiga užtikrinti, kad tie sprendimai būtų efektyvūs, atitiktų rinkos kainą ir būtų profesionalūs“.

Kaip numatyta 2024-ųjų valstybės biudžeto projekte, Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) finansavimas kitąmet augs beveik 9,5 mln. eurų arba beveik 15 proc. ir sudarys per 72 mln. 886 tūkst. eurų, iš jų 23 mln. 900 tūkst. eurų bus skirti darbo užmokesčiui.

Šiemet valstybės biudžete nacionaliniam transliuotojui buvo skirta 63 mln. 439 tūkst. eurų, iš jų 19 mln. 900 tūkst. – atlyginimams.

LRT biudžetas apskaičiuojamas automatiškai pagal valstybės gautas pajamas iš gyventojų pajamų mokesčio ir akcizo.