„Google Analytics“ ir „Google Tag Manager“

Programuotojai, jeigu tai buvo numatyta sutartyje, prieš paleisdami projektą į viešumą, įdiegia „Google Analytics“ ir „Google Tag Manager“ įrankius, kurie fiksuoja lankytojų srautą ir konversijas. Už skaitmeninį marketingą atsakingam įmonės darbuotojui teoriškai turėtų būti suteikiamos savininko teisės prie šių „Google“ įrankių. Tačiau mūsų praktikoje pasitaiko atvejų, kai įmonės darbuotojas turi ne pilnas teises prie „Google Analytics“ paskyros (pvz., negali pridėti kitų vartotojų), o apie „Google Tag Manager“ įrankį net nėra girdėjęs (ypač, jeigu nebuvo tvarkomas el. prekybos duomenų ir konversijų fiksavimas).

Todėl, prieš pradedant bendradarbiavimą su skaitmeninės rinkodaros agentūra, nemažai laiko verslai sugaišta, bandydami išsiaiškinti, kas turi savininko teises, ir kaip jas suteikti įmonės darbuotojui. Kraštutiniu atveju, kai neįmanoma susisiekti su tinklapio programuotojais, tenka šiuos įrankius įdiegti iš naujo, taip prarandami istoriniai duomenys.

„Google Ads“

Priklausomai nuo susitarimo, kas apmoka reklamos biudžeto išlaidas, „Google Ads“ reklama gali būti leidžiama iš verslo arba agentūros paskyros.