Skaitmeninių medijų ateitis: svarbūs niuansai, kuriuos pamiršę turinio kūrėjai liks įdomūs tik patys sau
Tendencijos, durnencijos... Ateina nauji metai ir iš visų pakampių lenda įvairiausių tendencijų guru. Dabar jau visi žino, kad 2022 metų spalva bus „happy periwinkle blue“, moterys ir toliau kirpsis „boy bob“ stiliumi, iš galanterijos išnyks oda ir kiti netvarūs komponentai, visi važinės elektromobiliais, valgys japonišką katsu (mėsa džiūvėsėliuose) ir gers bulvių pieną. Dizaine žadamas koliažo atgimimas, retro futurizmas, geometrinės formos ir nesenstanti Sans Serif fontų šeima. Fotografijoje toliau karaliauja monochromas, saloniniuose pokalbiuose – sugrįžimo į darbo vietą baimė, madoje – feminizmo potėpiai ir taktilinės tekstūros, technologijoje – plonėjimas ir mobilumas. Šefai žada plėsti kolaboracijas ir lokalizuotis. Stilistai toliau perkasi karoliukus ir stikliukus klijuojamus ant veido bei auksinį blizgalą. Vestuvių organizatoriai savo kalendoriuose nespėja užsakinėti norinčių pasinaudoti serialo „Bridgerton“ įkvėptais vizualais. Juvelyrai šiais metais užsiims sagėmis ir ieškos įvairių naujų emalės panaudojimo būdų. Kurpiai – ieškos naujų militaristinių batų įvaizdžių ir labai pamėgs sidabrinę spalvą. Va tiek trendų ir tendencijų, ačiū, kad skaitėt, viso gero. O jei rimtai, tai jei M360 patiki apžvelgti man medijos ateities kryptis, tai aš su džiaugsmu tai darau ir pasidalinu su jumis.