Viena to priežasčių – istoriškai vis anksčiau prasidedanti prekybininkų komunikacija, susijusi būtent su „Juoduoju penktadieniu“ ir jo metu planuojamomis akcijomis bei pasiūlymais. „Juodasis penktadienis“, anksčiau buvęs vienos ar kelių dienų renginiu, paskutiniais metais yra tapęs „Juodojo penktadienio“ savaite ar net mėnesiu.

Kaip žinia, „Juodasis penktadienis“ internete seniai nebėra naujiena ir daugybė žmonių renkasi akcijų ieškoti būtent ten. Ne tik paieškos, bet ir apsipirkimas dažnu atveju keliasi iš fizinių į internetines parduotuves.

Toks žmonių elgsenos pokytis tik dar labiau sustiprina reklamos ir komunikacijos internete svarbą – ypatingai įmonėms, kurios savo veiklą vykdo išskirtinai elektroninėje erdvėje. Tai neabejotinai reiškia, kad pasiruošimas „Juodajam penktadieniui“ yra ypatingai svarbus. Nuo ko reikėtų pradėti, norint, kad didžiausias metų prekybos periodas atneštų geriausius rezultatus?

Duomenų sekimas (tracking)

Tinkami ir kokybiški duomenys yra vienas pagrindinių dalykų, kuriuo įmonės turėtų pasirūpinti ne tik artėjant „Juodajam penktadieniui“, bet ir vykdant kasdienę komercinę veiklą internetinėje erdvėje.

Jeigu savo svetainės duomenų sekimui ir rinkimui naudojate „Google Analytics“ įrankį, pasirūpinkite, kad paskyrose būtų užtikrinta kaip įmanoma daugiau gerųjų praktikų: