Keičiasi ir vartotojai, keičiasi ir platformos. Šiuo metu vis didesnis dėmesys skiriamas vaizdo įrašams, judančiam vaizdui, tad natūralu, kad, pavyzdžiui, vaizdo įrašo peržiūrų skaičius tampa svarbesne statistika nei sekėjų skaičius. Tačiau ne tik – pasiekiamumas bei įsitraukimas taip pat yra sektini rodikliai. Kiek iš užsislaptinusių vartotojų, kurie nori privatumo ir nekenčia reklamos, drįso įsitraukti – parodyti palankumą „Instagrame“ širdele, o gal nebylią kritiką „Facebooke“ pasirinkę „angry“ arba „sad“ reakciją?

„Instagramas“ kelis pastaruosius metus vis nuosekliau žengia paskyrų rodiklių įslaptinimo link. Platforma kai kuriose paskyrose neberodo susidomėjimo lygio visiems vartotojams, palikdama statistiką tik paskyros valdytojams. Ar konkurencinė kova sumažėjo? Nebūtinai.