Bendrai, „Alibaba“ pasiekė dar vieną rekordą – susižerdama $25 mlrd. ir padvigubindama pajamas, kurias pernai sugeneravo „Black Friday“ ir „Cyber Monday“ išpardavimai kartu sudėjus. Beprotiška, tiesa? Tačiau šis straipsnis yra ne apie tai, ką „Alibaba“ daro, arba tai, kas yra savaime suprantama (kad kasmet „Alibaba“ uždirba iš „Single’s Day“ vis daugiau, nes išpardavimų diena tampa globalia pinigų leidimo švente), bet labiau apie tai, kaip 11 11 daro įtaką pardavimams kitoje Atlanto pusėje ir pardavimams čia Europoje.

Visų pirma, pradėkime nuo skaičių kitoje Atlanto pusėje. Negaliu dalintis jautria informacija, tačiau galiu parodyti dviejų šeštadienių pokytį (11 11 ir savaitės prieš). Ne tik Kinijoje, bet ir JAV pardavimai vyko kaip išprotėję. Kai kurios e-parduotuvės turėjo dvigubai daugiau lankytojų, o apyvarta augo 160% ir daugiau.

Taigi, jei jūs vis dar turite kažkokių abejonių ir manote, kad ši beprotystė vyksta tik Jack Ma pasaulyje, jūs klystate. Visų pirma, „AliExpress“ yra visur ir „Alibaba“ pasiekia rekordinius pardavimus ne vien todėl, kad Kinijos vartojimas auga, bet ir todėl, kad kasmet vis daugiau žmonių ir tiekėjų perka prekes iš „AliExpress“. Kai kurie iš šių tiekėjų su -90% nuolaida nupirktomis prekėmis prekiaus Europos ir Amerikos rinkose visus metus.

Be to, vietinės ir tarptautinės įmonės bando pasivyti madą ir įvairius pasiūlymus deda tiesiai į lentynas, kad neprarastų pirkėjų tiesiai Jack Ma. Aš matau milžinišką potencialą kiekvienai el. parduotuvei susišluoti milžiniškas sumas pajamų per šią stebuklingą dieną, nes žmonės jau žino apie šią pinigų leidimo šventę ir nuolat jos laukia.

Kokios galėtų būti esminės įžvalgos, kuriomis galėčiau pasidalinti? Visų pirma, net ir už Atlanto pagrindiniai pardavimai šią dieną vyksta per mobiliuosius įrenginius (angl. mobile). Taip, mobile. Tiek transakcijos, tiek ir apyvarta iš mobiliųjų gali viršyti 60% visumos. Tad jei turite lėtus „landingus“ arba vis dar pradžioje kuriate svetainę, kad ji gerai atrodytų ant kompiuterio ekrano, jums nepavyks pasiimti šių pirkėjų. Žmonės nori pirkti, jie žino, kad 11 11 nuolaidos turi būti ir taip, todėl jiems nelabai rūpi kainų lyginimas. Prekės griebiamos taip greitai kaip galima per įrenginius, kurie yra arčiausiai – išmaniuosius.

Antroji įžvalga yra ta, kad žmonės visame pasaulyje laukia šios apsipirkimo šventės. Jie yra pasiruošę leisti pinigus ir laukia galimybių. Juodasis penktadienis yra vis dar toli, tai kam gi laukti?

Aš su visa savo šeima visiškai patenku į šią kategoriją. Prisipirkau tiek nereikalingų laikrodžių, karvės odos piniginių, kalėdinių dekoracijų ir žaisliukų savo dukrytei… Bet na ir kas. Aš juk sutaupiau virš 90% šiems pirkiniams, nes visa tai pirkau 11 11. Po šio pirkinių maratono aš greičiausiai nieko nebepirksiu per juodąjį penktadienį, nes tiesą sakant, iš viso to, ko prisipirkau, man nereikėjo nieko, o be to, po „Single’s Day“ nebeturiu pinigų...

Trečia įžvalga / patarimas yra labiau susijęs su nuolaidų mechanika, tinkama 11 11. Jums nereikia būti itin kūrybingiems galvojant pasiūlymus. Tiesiog pasiūlykite -11% ribotam laikui ir jūsų pardavimai augs.

Tiems iš jūsų, kas praleidote šią nuostabią pinigų kalimo šventę dėl to, kad „juk tai vyksta Kinijoje“, gėda-pelėda. Žmonės nori leisti pinigus, tai kodėl pagrobiate iš jų šią galimybę. O kitiems – šaunuoliai. Gerai padirbėta. Dabar ruošiamės juodajam penktadieniui.