AliExpress

Socialiniuose tinkluose – įtartinos „Temu“ reklamos: ekspertai įspėja nepasimauti ant kabliuko (18)

Socialiniuose tinkluose skaitytojai teigia pastebėję ypač reklamuojamą vieną internetinės prekybos platformos produkciją. Kilus įtarimams, kad tai...

„eBay“ ambasadorius Baltijos šalyse Aivaras Milašauskas: lietuviai nušluosto nosis kaimynams, bet pridaro ir klaidų pataria, kaip parduoti ir ko žūtbūt nedaryti (1)

Antroje didžiausioje platformoje pagal pardavimus pasaulyje lietuviai rodo įspūdingus rezultatus, kartu pridaro tokių klaidų, kurių ištaisyti kartais...

Užsienio prekybos milžinai Lietuvai moka milijonus mokesčių: viena kompanija išsiskyrė (5)

Užsienio kompanijos pagal Europos Sąjungos mokesčių schemą per pirmąjį ketvirtį Lietuvai sumokėjo 24,6 mln. eurų PVM , o tarp tokių bendrovių...

„Live shoppingas“: kokiems verslams šis žanras labiausiai tinka ir kaip jis iš esmės tapo pasauliniu reiškiniu

E-komercijos ekspertas Jaunius Danielius jau daugiau nei aštuonerius metus nardo internetinių produktų kūrimo bei tobulinimo vandenyse ir padeda verslams...

Lietuviškuoju „Apple“ save laikantis verslas užsikariavo tarptautinį pripažinimą, bet ilsėtis negali: kinai kopijuoja ne tik produktus, bet ir rinkodarą (1)

Būti pasaulinės rinkos lyderiu. Gaminti ne į sandėlį, bet pagal poreikį, kuris viršija gamybinius pajėgumus – klientai produktų kantriai laukia...