„Google“ atstovas, pristatydamas kompanijos sprendimą, sakė, kad komanda nejautė poreikio informuoti „Google Plus“ vartotojus apie galimą jų duomenų nutekėjimą, nes atlikus vidinį tyrimą paaiškėjo, kad jų duomenimis nebuvo niekaip netinkamai pasinaudota ir nebuvo padaryta jokios pastebimos žalos.

Savo tinklaraščio įraše „Google“ pripažino, kad socialinio tinklo projektas buvo nesėkmingas – vartotojų naudojimasis šiuo tinklu ir įsitraukimas buvo labai mažas, o 90 procentų prisijungimų prie šio tinklo baigdavosi greičiau nei po 5 sekundžių. „Google“ taip pat praneša, kad šio tinklo galimybėmis vis dar galės naudotis kompanijos, kurios šią platformą naudodavo vidinėms darbuotojų diskusijoms, rašo portalas „Adweek“.

„Google Plus“ pradėjo veikti 2011 metais – tada buvo skelbiama, kad jo tikslas konkuruoti su kitais socialiniais tinklais kaip „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“. Jo kūrėjai rėmėsi tokia idėja, kad jei daugelis vartotojų turi „Google“ paštą, savo „Youtube“ paskyras, naudojasi „Picasa“ programa nuotraukoms, dalintis visu šiuo turiniu jie galėtų socialiniame tinkle. „Google“ taip pat bandė aktyviai reklamuoti šį tinklą, naudodamiesi savo turimomis galimybėmis „Google“ paieškoje ir teikdami pirmenybę ten skelbiamam turiniui, bet nė viena iš išmėgintų priemonių nepadėjo.