Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, pasipiktinusi sulčių baro reklama prekybos centre. „Praėjusią savaitę lankiausi „Gedimino9" prekybos centre Vilniuje, sulčių bare „Juice". Vieta maloni, pasirinkimas platus, gėriau sau į sveikatą. Tačiau akis užkliuvo už jų reklaminio plakato. Jame pavaizduota moteris, tarsi nuoga, gerianti sultis. Leidžiama suprasti, ant jos vyras taip pat nuogas. Šalia užrašas: „Padaryk ką nors gero ir sau. Atsigerk sulčių". Tą pačią sekundę norisi pasitikslinti metus: negi tikrai 2017 metais tokie seksistiniai šūkiai vis dar yra norma? Negi tokie plakatai gali kaboti sostinės centre, viešoje vietoje, kur aplink pilna paauglių? Ar pažiūrėję turėtume pasijuokti kartu su kūrėjais? Cha, moterys vis dar tiek nuolankios vyrams, kad malonumo gali gauti tik iš sulčių... Na, gal aš ir neturiu tiek išpuoselėto humoro jausmo kaip jos kūrėjai, tačiau 10-16 m. jaunuolis gaus aiškią žinutę, o jo būsimai žmonai, matyt, tikrai beliks sulčių atsigerti...", ‒ svarstė ji.

Pastaruoju metu rinkoje pasirodė ir daugiau reklamų, užkliuvusių dėl seksistinio požiūrio. Kaip rašė M360, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba (LGKT) šiuo metu tiria pažinčių svetainės „Flirtas.lt" reklamą dėl galimos diskriminacijos lyties pagrindu. Diskusijos buvo kilusios ir dėl „Švaros brolių" reklamos, tačiau šiuo atveju pažeidimų nebuvo nustatyta.