Įmonės vadovaujasi atitinkamu rinkodaros planu, palengvinančiu bendravimą su klientais. Tačiau čia gali pasireikšti grėsmė Jūsų komandai prarasti daug brangaus laiko besistengiant sugeneruoti nenaudingas užklausas. Dar daugiau energijos iššvaistys pardavimų vadybininkai, kurie bandys jas apdoroti. Iš kur kyla ši problema?

Viskas todėl, kad esate užtikrinti savo produkto kokybe, o tai priverčia galvoti, jog visos įmonės yra potencialūs klientai, nesvarbu, kokia veikla jos užsiima.

Taigi, kaip sumažinti resursų švaistymą? Atsakymas paprastas – naudokite patikrintus metodus, padėsiančius iškart identifikuoti netinkamas užklausas ir sutelkti visą dėmesį potencialiems klientams.

1. Kliento profilio nustatymas

Nešvaistykite savo pardavimų komandos laiko versdami juos apdoroti užklausas, kurios yra visiškai nenaudingos. Geriausias būdas padėti tinkamai atlikti savo darbą – sukurti šabloną. Apibūdinkite, kaip turėtų atrodyti Jūsų tobulas klientas. Aiškiai aprašykite jo savybes ir pateikite šį portretą savo darbuotojams.

Pačioje pradžioje svarbiausia iš tinkamos perspektyvos pristatyti produkciją kvalifikuotiems klientams ir tik po įsitvirtinimo rinkoje galite žvalgytis į plačiąją auditoriją. Kad rinkodaros skyrius greitai identifikuotų netinkamas užklausas, potencialaus kliento profilio aprašymas privalo būti nusakytas iki smulkiausių detalių.

Aprašyti jį tik iš finansinės ir vykdomos veiklos pusės neužtenka. Svarbu žinoti ir tos įmonės struktūrą: į kokias rinkas ji specializuojasi bei kaip didina savo pelną ir augimą.

2. Vartojimo proceso suvokimas

Po to, kai jau aiškiai žinote, koks turi būti klientas, sukurkite modelį, paaiškinantį kaip, kada, ir kodėl jie turėtų įsigyti Jūsų produkciją.

Žmonėms, dirbantiems su užklausų apdorojimu, produkto įsigijimo procese itin svarbu suvokti visus žingsnius. Tai padės išsiaiškinti, ką reikėtų su jais daryti toliau ir kokią bendravimo formą pasirinkti. Ar jau atėjo laikas kviesti į susitikimą? O gal pakaks tiesiog skambučio? Viskas išaiškės po šių veiksnių identifikavimo.

3. Turinio rinkodara

Technologijų tobulėjimas pavertė visus komunikacinius aspektus lengvai prieinamais, tačiau ir konkurencingumo politiką iškėlė į aukštą lygį.

Visiems tinkanti pagrindinė taisyklė apie turinio rinkodarą yra ta, kad informacija, kurią komunikuoja įmonė, privalo būti kokybiška. Jei turinys neatneša jokios žymios naudos galimiems klientams, jis yra bevertis. Žiniasklaidos priemonių gausa nepadės paslėpti žemos pranešimų kokybės.

Tinkamos informacijos publikavimas viešai gali būti išties stiprus ginklas, padėsiantis pritraukti potencialiausius klientus ir galintis palengvinti pirmąjį kontaktą su jais.

4. Analizės sistemos

Rinkti duomenis internetinėje erdvėje tapo paprasta, tereikia pasirinkti atitinkamas analizės sistemas ir apjungti jas, kad gautumėte sužinoti kuo daugiau naudingos informacijos.

„Potencialių klientų auditorijai nustatyti gali puikiai pasitarnauti „Google Analytics“ ir „Facebook Insights“ statistikos įrankiai. Su jais galėsite sužinoti įvairius svetainės ir „Facebook“ puslapio demografinius duomenis apie lankytojus. Taip pat nesunkiai galėsite stebėti jų veiklą bei susidomėjimo laipsnį reklama ar net pačia produkcija“, – įžvalga dalinasi „63 Wire Marketing“ vyr. rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Remtasi entrepreneur.com ir „63 Wire Marketing“ medžiaga

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją