„Godspeed“ sustiprina prie jos prisijungianti Dovydo Stonkaus vedama dizaino studija „Studio Honest“. D. Stonkus tampa „Godspeed“ dizaino vadovu, o viso studija dirba su būriu dizainerių, pavadinimus generuojančių kūrybininkų bei strategine komanda. „Godspeed“ partneriai yra Maksim Kuzmin ir Tomas Ramanauskas.

„Godspeed“ siekia plėsti brandingo darbų sąvoką, kuri Lietuvoje kol kas siaurai matoma kaip logotipo ir prekės ženklo knygos („brandbook“) dizainas. Žinoma, „Godspeed“ šiuos du darbus gali įgyvendinti nepriekaištinga kokybe, tačiau gausybė einamųjų studijos projektų pirmiausiai prasideda nuo gilinimosi į prekės ženklo esmę, pagalbą gryninant ar kuriant ženklo istorijos pasakojimą, strategiškai pagrįsto pavadinimo kūrybos, vėliau tęsiasi unikalaus identiteto suradime ir koncentruojasi į daugiasluoksnį dizaino elementų vystymą“, — pranešime žiniasklaidai mintimis ir priežastimis dalijosi D. Stonkus.

Jam antrino ir studijos bendraįkūrėjas T. Ramanauskas: „Visa tai daroma siekiant prasmingos šlovės užsakovui. „Godspeed“ darbai atkreipia dėmesį ir daro tai strategiškai tikslingai, nesivaikydami paskutinės savaitės madų, kurios keičiasi per greitai, kad išliktų aktualiomis. Brandingas yra ilgam. Tai - itin atsakingas procesas.“

Viduramžių laikus siekiančio angliško žodžio „godspeed“ pasirinkimas pavadinimui - sąmoningas. Kurdama pavadinimą sau studija vadovavosi saviems klientams taikoma metodika, kuri pirmiausiai analizuoja konkurentų užimtas teritorijas ir ieško išskirtinumo, elgesio ne pagal nusistovėjusias taisykles. „Mūsų pavadinimas atspindi vertybes, o ne funkciją, kurią brandingo studija atlieka. Šis žodis originaliai reiškia linkėjimą geros kloties, gero vėjo, sėkmės. Neabejoju, kad mūsų užduotis visuomet yra padėti kurti sėkmės istoriją klientui“, — pasakojo „Godspeed“ dizaino vadovas.

Vienas studijos įkūrėjų M. Kuzmin pasidalino ir didžiuoju tikslu — eksporto rinkomis. „Brandingas yra vienas iš lengviausiai eksportuojamų kūrybinės industrijos produktų, daug labiau nei reklama, viešieji ryšiai, socialinių tinklų turinys ar panašiai. Mes tikime, kad po metų 20-30 procentų mūsų darbų bus užsienio klientai.“

Brandingas, kuris lietuvių kalboje skurdžiai vadinamas ženklodara, yra viena pamatinių bet kurios kompanijos, produkto, paslaugos vertės ašių — būtent jis padeda išsiskirti iš begalinio chaoso pasaulyje, kuriame techninės charakteristikos nukopijuojamos per naktį. O taip pat vystyti vientisą komunikaciją ir transliuoti tolygią prekės ženklo žinią. Priklausomai nuo poreikių, brandingas gali būti ir gražus, adekvatus, išskirtinis rūbas ir turtinga, prasminga vidinė komunikacijos logika.

„New!“ dizaino skyrius per keletą metų įgyvendino daugybę žymių projektų, įvertintų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje: Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo šimtmečio identitetą, kompanijų „15min“, „Perlas“, „Čili“, „Makalius“, „M-1 Plius“, „Gintarinė vaistinė“, „Hoptrans“, „Orion“, „Practica Capital“, „7Pack“ identiteto atnaujinimus, Vilniaus Universiteto, įvairių restoranų ir desertinių, tokių kaip „Stebuklai“, „Drama Burger“, „Džiaugsmas“, „Ali“, „Atostogos“ brandingus, Vilniaus miesto transporto sistemos esmingą atnaujinimą. Šiuo metu komanda intensyviai dirba prie būsimo muziejaus Vilniuje — „Mo“ dizaino darbų ir kitų projektų.