Из больших стран мира литовцы лучше всего относятся к Германии, наихудшее мнение - о России, показывает новый опрос Eurobarometer.
TNS LT
122 статей
Изо всех стран Европейского союза наиболее положительно сообщество оценивают литовцы, а отрицательно – жители Греции, показывают данные нового опроса.
Жители Литвы больше жителей других стран Евросоюза обеспокоены ростом цен, это беспокоит 65% жителей страны, таковы данные опроса, проведенного "Евробарометром".
Lietuviams iš visų Europos Sąjungos (ES) gyventojų daugiausiai baimės kelia kainų augimas, dėl to sunerimę 65 proc. šalies gyventojų, rodo Eurobarometro apklausa.
Жители Литвы по уровню счастья в семье находятся почти на самом последнем месте в рейтинге других жителей Евросоюза, таковы данные Eurobarometr.
Populiariausias būdas siekti klientų lojalumo – išleisti klientų įpročius fiksuojančias lojalumo korteles. Visgi smulkiesiems verslininkams toks būdas gali ne tik būti per brangus, bet ir visai nepasiteisinti.
Supanašėjus technologijoms, pirkėjai nebemato realaus skirtumo tarp išmaniųjų telefonų gamintojų.
Apie metų pradžioje Lietuvoje pradėjusią veikti vienkartinių pakuočių užstato sistemą ir taromatus šiandien žino absoliuti dauguma šalies gyventojų (99,8 proc.), o 89 proc. jais yra bent kartą naudojęsi.
Praėjusį sekmadienį pasibaigusių 2016 metų Rio de Žaneiro olimpinių žaidynių transliacijas per televiziją bent trumpam buvo įsijungę daugiau nei 2 milijonai (73 proc.) Lietuvos gyventojų, o daugiausiai jų prie ekranų, kaip įprasta, sutraukė krepšinio varžybų transliacijos.
Lietuvių labiausiai vartojamų maisto produktų sąraše rikiuojasi duona, sviestas, prieskoniai ir žolelės, aliejus, švieži vaisiai bei daržovės. Latviai dažniausiai vartoja duoną, aliejų, prieskonius ar prieskonių mišinius ir sviestą. Estai – duoną, sviestą bei margariną, prieskonius, aliejų ir sūrį.
Bendrovės TNS LT atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvos poilsiautojai vis labiau rūpinasi poilsio komfortu bei domisi viešbučių kokybe. Ir tai suprantama, nes per poilsinę kelionę, pvz., į Egiptą ar Turkiją, labai didelę laiko dalį praleidžiame būtent viešbučio teritorijoje.
Lietuvos jaunimas pasaulio ir šalies įvykiais domisi vangiai, o daugiausiai pasikliauja tuo, ką mato socialinių tinklų naujienų sraute, rodo tyrimas.
Jau nuo šio pirmadienio su TV3 televizijos Žinių žiūrovais sveikinsis ne tik puikiai pažįstami laidos komandos nariai, bet ir nauja jų kolegė – Audrė Kudabienė. Septyniolikos metų patirtį turinti žurnalistė eteryje pavaduos šeimos pagausėjimo laukiančią Renatą Šakalytę-Jakovlevą ir sūnų auginančią K...
Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30-49 metų amžiaus gyventojai. Tai atskleidė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas. Šiuo metu vidutinio amžiaus gyventojai sudaro 41 proc. regu...
Lietuvos interneto auditorija tampa vyresnė, o iki 2017 metų reguliarių interneto vartotojų daugumą šalyje, prognozuojama, sudarys 30-49 metų amžiaus gyventojai.
Šalyje augant pragyvenimo lygiui pastebima tendencija, kad lietuviai kasmet vis daugiau dėmesio ir išlaidų skiria medicininei priežiūrai ir atidžiau renkasi gydytojus, kuriems patiki savo sveikatą.
„Neseniai buvau kraujo donoru, todėl mano kraujas tikrai geras“, „nevalgau daug saldumynų, taigi tikrintis dėl cukrinio diabeto man nėra prasmės“ – tai tik keletas klaidingų įsitikinimų, kuriais dažnai vadovaujasi gyventojai galvodami apie profilaktinius sveikatos patikrinimus ir tyrimus, rašoma pra...
Daugiau nei pusė Lietuvos IT sektoriaus atstovų mano, kad po dešimties metų mūsų šalis taps IT paslaugas teikiančia milžine. Anot jų, jau šiandien veikiantys pagalbiniai ir palaikomųjų IT darbų centrai, turėtų pasipildyti šimtais naujų darbuotojų bei apskritai naujomis įmonėmis ir centrais.
Prekybos tinklai ir vaistinės, viliodamos klientus, keičia lojalumo programas. Deklaruojama, kad klientai gauna ne tik lojalumo kortelės teikiamą naudą, bet gali tikėtis tik jiems pritaikytų nuolaidų ar pasiūlymų. Rinkodaros specialistai perspėja, kad pirkėjai neturėtų tikėtis to, ką žada pardavėjai...
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) kartu su bendrove „Coca-Cola HBC Lietuva“ 2016-ais įgyvendins programą „Išjudink save“. Šiai programai, kurios tikslas – padidinti Lietuvos gyventojų fizinį aktyvumą, skiriama 50 tūkst. eurų.
Žmonėms nereikia niekų, LRT RADIJUI sako finansų ekspertė Odeta Bložienė. Pasak jos, nepraktiškos smulkmenos nesuteikia džiaugsmo nei jas gavusiam žmogui, nei po švenčių sąskaitą pasitikrinusiam dovanotojui.
Padengus būtinąsias išlaidas, kurias sudaro lėšos maistui, transportui, komunaliniams ir kitiems mokesčiams, laisvų pinigų lieka beveik dviem trečdaliams (65 proc.) Lietuvos gyventojų.
Свободные деньги после покрытия всех необходимых расходов остаются почти у двух третей жителей Литвы.
Lietuvos informacinių technologijų (IT) sektoriaus reputacija yra viena geriausių Europoje. Šiuo metu mūsų šalies IT sektoriaus reputacijos indeksas siekia 67 punktus. Palyginimui, Europos vidurkis – 56 punktai, o kaimyninės Latvijos indeksas – 54 punktai. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų be...
74 proc. lietuvių mano, kad tai, ką yra parašę ar įkėlę į internetą, nepakenks jų galimybėms įsidarbinti. Tik 16 proc. turi abejonių dėl savo pateiktos informacijos tinkle ir ketina ją taisyti. Tokias įžvalgas pranešime spaudai pateikia specialistų paieškos portalas cvmarket.lt.
I. Adomaitytė-Subačienė. Naujų verslo modelių paieška: kai tradicinės darbuotojų motyvacijos sistemos neveikia (14)
Pastarojo dešimtmečio TOP tema verslo plėtros srityje tampa ne naujų rinkų paieška ar konkurencingų produktų kūrimas, o personalo valdymo klausimai. Už tai reikia dėkoti internetui, globalizacijai, vartotojų visuomenei ir kitiems postmoderno blogiams (arba nebūtinai, priklauso nuo to, ar jūs darbdav...
Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio – birželio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šį pusmetį reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko video reklamo...
Хлеб остается для граждан Литвы незаменимым продуктом питания. Ежедневнов черный хлеб употребляют 69% жителей страны, белый хлеб - 53%.
Duona lietuviams vis dar išlieka nepakeičiamu maisto produktu. Kasdien juodą duoną valgo 69 proc. lietuvių, baltos duonos gaminius – 53 proc.
Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio-gegužės mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 5,1 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kie...