„Coca Cola“ reklama „Holidays are coming“ (1995 m.) įrodė, jog reklamą galima atsiminti net ir po 27-erių metų. Žymioji reklamos frazė „Mašina ilgiau tarnaus su „Calgon““ taip pat vis dar žmonių atmintyje. 2000 m. „Saridon“ abejingų nepaliko su šūkiu „Kaip gerai, kad yra „Saridon““. Reklamą įgarsinęs Andrius Mamontovas tapo legendine „Švyturio“ prekės ženklo dalimi. Tai – keletas gerai visuomenės atmintyje įstrigusių reklamų, bet kur kas daugiau tų, kurias visi greitai pamiršo, o gal net visai nepastebėjo.
2022.04.11 18:03
Senų reklamų pamoka: istorija svarbi, bet jos pasakotojas – svarbesnis
Kiek reklamų prisimenate?
M360
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas
www.DELFI.lt
FOTO:
Kada reklama yra sėkminga? Atsakymas labai paprastas – kuomet ją matęs žmogus identifikuoja joje reklamuojamą prekės ženklą ir jį prisimena. Ir pageidautina, kad jį prisimintų kuo ilgiau. Deja, mūsų atminties struktūros linkusios dūlėti, tad ilgainiui reklamos užsimiršta, žinoma, jei jos nėra reguliariai kartojamos.