Šią savaitę bendrovės pristatytas naujas reklaminis klipas – trečioji serijos dalis. Joje atkartojamos kurioziškos gyvenimiškos situacijos, nuo kurių nėra apsaugotas nei vienas.

„Kartais gyvenimas būna nenuspėjamas, o didžiausi netikėtumai nutinka tuomet, kai jų mažiausiai tikimės. Todėl šiame klipe, kaip ir ankstesnėse mūsų reklamose, pagrindiniu akcentu tapo pora, kuri, sugedus šildymo sistemai, vieną rytą nubunda ledo karalyste virtusiame bute. Kol vaikinas nesėkmingai bandė sutaisyti šildytuvą, užšalo merginos arbata ir net akvariumas. Šaržuodami vartotojams gerai pažįstamas situacijas siekiame akcentuoti partnerystę, leidžiančią drąsiau priimti sprendimus. Juk kai kurie gedimai negali palaukti savaitės, mėnesio ar dar ilgiau. Esame patikimas finansinis partneris, ištiesiantis pagalbos ranką tuomet, kai to reikia labiausiai“, – sako A. Vaišnorė.

Humoro nebijo

Marketingo vadovė pažymi, jog 2008-ųjų ekonominė krizė, o vėliau ir pasaulinė pandemija, tik dar labiau sustiprino prekių ženklų baimę pasitelkti humorą komunikacijos kampanijose. Tačiau kol vieni jo bijo, „Vivus Finance“ renkasi pajuokauti.

„Pasaulinės tendencijos rodo, kad humorą savo reklaminėse kampanijose naudoja vis mažiau įmonių. Paradoksalu, tačiau vartotojų nuomonės tyrimai atskleidžia kitokią realybę – didžioji dalis žmonių teigia geriau įsimenantys tas reklamas, kurios sukelia juoką. Todėl kurdami „Vivus Finance“ reklamas stengiamės panaudoti bent žiupsnelį sveiko humoro net tuomet, kai tai yra „nemadinga“, – pažymi A. Vaišnorė.

Jos teigimu, humoras yra svarbus dėl kelių aspektų. Pirmiausia, jis padeda „sužmoginti“ prekės ženklą. Be to, gebėjimas priversti vartotoją nusišypsoti leidžia kurtį ryšį su jais, augina jų lojalumą ir leidžia išsiskirti iš konkurentų.

„Tyrimų bendrovės „Oracle Analytics“ duomenys rodo, jog beveik pusė – 48 proc. – vartotojų prisipažįsta neužmezgantys emocinio ryšio su įmonėmis, kurių reklamos nepriverčia jų nusišypsoti. Akivaizdu, jog žmonės nori pasijuokti ir patirti geras emocijas net ir neapibrėžtumo kupinais laikais. Todėl prekių ženklams labai svarbu nebijoti įtraukti daugiau sveiko humoro elementų į savo kampanijas ir taip kurti geresnę abipusę patirtį“, – sako A. Vaišnorė.

Klipų idėjas sukūrė ir režisavo Justinas Krisiūnas, kino filmų „Širdys“, „Dėdė, Rokas ir Nida“, „Vyras už pinigus“ režisierius. Įgyvendinimu ir vaizdo įrašų gamyba pasirūpino Gediminas Struckas, UAB „Idea euras“ vadovas.

Klipą pamatyti nuo lapkričio 20 dienos gali TV3, TV6 ir TV8 kanalų žiūrovai, kino teatrų „Forum Cinemas“ lankytojai.