„Esame lietuviško kapitalo bendrovė, mūsų pagrindinis biuras įsikūręs Vilniuje, tad norėjome prisidėti prie Vilniaus jubiliejaus renginių. Lietuvos nacionalinio muziejaus iniciatyva eksponuoti Gedimino laišką mums tiko idealiai. Nusprendėme ne tik paremti laiško eksponavimą Lietuvos nacionaliniame muziejuje bet ir papasakoti auditorijai apie tų laikų pasiuntinių, kuriuos šiandien labiausiai primena kurjeriai, darbą“, – apie projektą pasakoja „Venipak“ marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Vaizdo klipe Kristina Petrauskė šmaikščiai pasakoja Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino laikų aktualijas, kurias čia pat iliustruoja pasiuntiniu tapęs „Venipak“ kurjeris.

„Tuomet siųsti ypatingą siuntą buvo sunkus reikalas. Dažniausiai buvo keliaujama iš Lietuvos į Rygą ir iš Rygos plaukiant į Šiaurės Vokietijos uostus.

Atstumas tarp Rygos ir Italijos būdavo įveikiamas per penkias savaites. O Nuo Vilniaus iki Rygos – apie pusantros savaitės galėjo trukti, priklausydavo nuo metų laiko. Per dieną pėsčiomis nukeliauti buvo galima apie 20-40, raitomis 30-60 kilometrų”, – istoriją siužete pasakoja K. Petrauskė.
Pasitelkė dirbtinį intelektą

Vaizdo klipą bendrovei kūrė komunikacijos agentūra „Berta&Agency“ ir video reklamos produkcijos gamintojai „Epicshot“.

„Istorinių miniatiūrų panaudojimas montuojant aukštos rezoliucijos vaizdo medžiagą buvo tikras iššūkis. Jam įveikti teko pasitelkti dirbtinio intelekto įrankius. Animuojant šiuos vaizdus pasinaudota skeleto architektūra ir animacija. Galiausiai, į tokį judantį miniatiūrų foną buvo integruoti ir mūsų aktoriai“, – gamybos niuansus pasakoja „Epicshot“ vadovas Mantas Kristijonas Kuliešis.

Kaip pasiuntiniai rizikuodavo gyvybe XIV amžiuje gabendami specialias siuntas ar svarbius laiškus galite išvysti vaizdo pasakojime.

Laiškas visuomenei pristatomas sausio 25 dieną Lietuvos nacionalinio muziejaus Gedimino pilies bokšte. Gimtadienio proga šią dieną nuo 13 iki 17 val. jį išvysti galima nemokamai, vėliau – įsigijus muziejaus lankytojo bilietą.