Vaizdo įraše rodoma, kad jauną merginą sudomina šalikelėje esantis skelbimas, pranešantis, jog parduodama alpakų ferma. Apsilankiusi ten ir susipažinusi su savininku, herojė, naudodama išmanųjį „Galaxy Note 10“, sukuria naują mados klyksmą – neonines alpakų šukuosenas.

Kol mergina bando išpopuliarinti ir parduoti šią nekasdienišką idėją, reklamoje pamažu atskleidžiami naujojo telefono privalumai, tarp kurių – „S Pen“ įvesties rašiklis, rašo adweek.com.

Galiausiai neoninių šukuosenų bangai pasiduoda ir žmonės – kai kurie dažydami savo plaukus, kiti naudodami perukus.

Kampaniją kūrusi agentūra „BBH New York“ tikina, kad jiems buvo pateikta užduotis – pastebėti ir atrasti kitokį kampą įprastose elektronikos produktų reklamose.

„Siekėme pademonstruoti „Samsung“ išmaniojo „Galaxy Note 10“ privalumus linksmai ir įsimintinai. Mūsų tikslas buvo įnešti tam tikro spontaniškumo ir humoro žinutėje, kurią siunčia prekės ženklas. Reklamoje norėjome atskirti „Samsung“ nuo įprastai šalto technologijų pasaulio“, – kalba agentūros „BBH New York“ kūrybos vadovas Jonathanas Mackleris.