Šios reklamos užsakovai – nepelno organizacija „Common Sense Media“, kurios tikslas – padėti vaikams išmokti protingai naudotis internetu ir kitomis technologijomis bei apsisaugoti nuo su tuo susijusių pavojų. Reklamas kūrė agentūra „Goodby Silverstein & Partners“.

Reklamos įdomios tuo, kad jose nuo išmanaus telefono priklausomi ne vaikai, o tėvas. Vietoj to, kad kokybiškai leistų laiką su šeima, jis visiškai paniręs į socialinius tinklus ir kitas įdomybes, kurias randa telefone. Ar kaip nors įmanoma su tuo kovoti?

Nemokamai reklamose nusifilmavęs W. Ferrellas sako sutikęs dalyvauti, nes ši problema aktuali ir jo šeimoje, rašo portalas „Adweek“. Norėdami kovoti su šia technologine priklausomybe, jie įsivedė tam skirtas taisykles, pavyzdžiui, vakarienės metu niekas negali naudotis telefonais.

Pasak kampanijos iniciatorių, atlikti tyrimai rodo, kad vaikai, kurie valgydami nesinaudoja telefonu, gauna geresnius pažymius, yra labiau įpratę sveikai maitintis ir turi geresnius socializacijos įgūdžius.