JAV veikiantis prekės ženklas „Home Paternity“, pristatydamas pirmą savo reklamą vartotojams, iš karto nusprendė padaryti tai efektingai. Reklamoje, kurioje parodijuojamas pokalbių laidų stilius, esą dalyvauja šventoji mergelė Marija, jos vyras Juozapas ir net pats Dievas, vaizduojamas kaip baltas debesėlis. Filmavime dalyvaujančių laidos žiūrovų klausiama, ar jie tiki, kad kūdikėlis Jėzus tikrai gimė iš nekalto prasidėjimo, į ką daugelis atsako skanduodami „mulkis“ ir juokdamiesi iš naivuolio Juozapo. Tačiau tikrąją tiesą paprasta išsiaiškinti, jei tik po ranka yra DNR testas...

Nieko keisto, kad ši reklama JAV sulaukė prieštaringų reakcijų, tačiau „Home Paternity“ atstovai, panašu, dėl to nė kiek nesijaudina. „Tikimės, kad šiuo šventiniu laikotarpiu vienodai įžeidėme ir palietėme kiekvieno širdis“, – portalui „MarketingWeek“ komentavo agentūros „Humanaut“, kūrusios reklamą, kūrybos vadovas Davidas Littlejohnas.