„Ieškodami prekės ženklo ambasadoriaus, norėjome, kad jis būtų ne tik puikiai pažįstamas veidas, bet ir KFC gerbėjas. Pastebėjome Remio Retro atsiliepimus apie mus internetinėje erdvėje – ne kas kitas, o atlikėjo meilė maistui ir nesuvaidintas dėmesys prekės ženklui padėjo pamatus šiai partnerystei. Pagrindiniu bendradarbiavimo ir kampanijos akcentu tapo trumpas muzikinis džinglas ir specialiai jam sukurtas 40-ties sekundžių vaizdo klipas, kurį naktį nufilmavome viename iš mūsų restoranų. Muzikos industrijoje populiariausia dainų tema – meilė. Remis šį kartą apdainavo jausmus mūsų KFC vištienai“, – pasakoja KFC Lietuva Rinkodaros projektų vadovė Laura Linartaitė.

Komunikacijos ašis – netradiciniai sprendimai

„Su KFC prekės ženklu Lietuvoje pradėjome dirbti beveik prieš metus, rugpjūtį. Nuo tada įgyvendiname naują socialinių tinklų komunikacijos strategiją – visiškai pakeitėme kalbėjimo toną, prisitaikėme prie tikslinės auditorijos mėgstamo slengo, o sekdami karščiausias tendencijas komunikaciją skirtinguose socialiniuose tinkluose vykdome pasitelkdami memus. Partnerystė su Remiu – dar vienas netradicinis reklamos sprendimas, atliepiantis prekės ženklo strategiją“, – komentuoja komunikacijos kampaniją įgyvendinusios skaitmeninės reklamos agentūros „Marvelous LT“ direktorė Liveta Stonkutė.

Autentiški, drąsūs ir kūrybiški sprendimai – KFC prekės ženklo ašis, tiek kuriant maistą, tiek planuojant komunikacijos veiksmus, sako L. Linartaitė: „Lietuvoje esame vieni iš pirmųjų nedaugelio įgyvendinę tokią partnerystę ir savo patiekalams parašę muzikinį kūrinį. Kasdien sąmoningai siekiame išeiti už tradicinių rinkodaros sprendimų ribų, komunikuoti drąsiai ir atliepti naujausias tendencijas“.

Ji teigia, jog įgyvendinant partnerystę su šalyje žinomu atlikėju buvo ieškota ilgalaikių ir į kliento patirtį orientuotų sprendimų, kurie neapsiribotu vien tik rinkodaros veiksmais.

„Nuo pirmų minučių žinojome, jog nenorime, kad Remis taptų tiesiog eiliniu kampanijos veidu. Todėl kartu sukūrėme ne tik reklaminę kampaniją, bet ir klientams pasiūlėme „KFC x Remis Retro combo“ kompleksą, kuriame galima rasti Lietuvoje perkamiausius aštrius vištienos sparnelius, gėrimą, bulvytes ir naująjį „coleslaw“ sumuštinį. Tai klasika tapęs Zinger sumuštinis su twist‘u – coleslaw salotomis“, – dėsto L. Linartaitė.

Drąsa pasiteisina

Pasak L. Stonkutės, pasirinkta nauja komunikacijos strategija vartotojų įsitraukimą į socialinių tinklų paskyrose skelbiamą turinį padėjo padidinti nuo 1,5 iki 18 proc. Vis tik ji pastebi, jog dėl unikalių ir drąsių sprendimų kartais prekės ženklas susiduria ir su kuriozinėmis situacijomis.

„Mūsų kuriamas turinys specialiai mažiau nušlifuotas, natūralus, kartais net nejaukus ar aktualus tik mažai daliai tikslinės auditorijos, nes reaguojame į konkrečius įvykius. Pasaulyje rinkos profesionalai tokią strategiją išskirtų kaip sėkmingą pavyzdį, tačiau Lietuvoje kartais vis dar išgirstame klausimų, ar KFC socialinių tinklų paskyros nebuvo „nulaužtos“, – komentuoja „Marvelous LT“ direktorė.

Anot L. Stonkutės, šie gandai ir tapo savotišku stimulu naujai reklaminei kampanijai.
„Supratome, kad tokia partnerystė su Remiu yra puikus būdas dar kartą parodyti, kad tokia KFC prekės ženklo strategija – nuosekli ir apgalvota, o ją vykdo tikri savo srities profesionalai“, – sako „Marvelous LT“ agentūros direktorė.

Remio Retro ir KFC džinglas, klipas, prizai ir kitas reklaminis turinys kampanijai buvo parengtas per mėnesį laiko. Prie džinglo ir vaizdo klipo kūrimo prisidėjo „Universal Music Group“, kurie užtikrino, kad kampanijos turinys nenusileistų populiariausiems muzikos kūriniams ir jų muzikiniams klipams.

Kampanijos metu nuo birželio 6 d. planuojama komunikacija KFC, Remis Retro ir Universal Music Group socialinių tinklų paskyrose. Ji apima „Facebook“, „Instagram“, „Tik Tok“, „Reddit“, „Youtube“ ir „Spotify“ platformas. Taip pat bus naudojami reklaminiai skydeliai, reklama kino teatruose, lauko reklama, reklama ir specialūs prizai restoranuose bei kitos komunikacijos priemonės.

Kampaniją įgyvendinusi skaitmeninės reklamos agentūra „Marvelous LT“ teikia socialinių tinklų administravimo, turinio rinkodaros, skaitmeninių projektų, reklamos kūrybos bei gamybos, nuomonės formuotojų bei kitas skaitmeninės komunikacijos paslaugas. „Marvelous LT“ papildė vienos didžiausių Baltijos šalyse žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūrų „Inspired UM“ tinklą ir dirba su tokiais žinomais prekės ženklais kaip „Kentucky Fried Chicken“, „Alma littera“, „Biovela“, „LABAS“ ir kt.