„Mūsų televizija yra inovatyvi, ypatingai lanksti, patogi vartotojui ir nuolat siūlanti kažką naujo – tokius epitetus dažnai girdime ne tik vietos rinkoje, bet ir tarptautinėse konferencijose ar kituose renginiuose, į kuriuos savo patirtimi pasidalinti susirenka itin aukšto lygio įvairių šalių televizijos produktų kūrėjai. Kadangi nesame beveidžiai robotai ir kiekvienas mūsų komandos narys galėtų papasakoti begalę panašių nesėkmių, kurių savo gyvenime patyrė į kažką užsižiūrėjęs, sugalvojome paprastą, tačiau tuo pačiu šmaikščią televizinės reklamos kampaniją iš šių patirčių nepiktai pasijuokti.

Taip „gimė“ trys skirtingi herojai, kuriuos skiria ne tik jų amžiaus kategorija, bet ir rutina, kurią jie kasdien patiria, tačiau šie žmonės turi ir vieną bendrą dedamąją – pomėgį laisvalaikiu žiūrėti kokybišką televizijos turinį. Būtent į pastarąjį jie užsižiūri ir patenka į šiek tiek komiškas situacijas – pridegina keptuvę, sudegina lyginamus drabužius ir nepastebi, ką išdarinėji be priežiūros likę vaikai. Kadangi esame šiek tiek kitokie nei likę rinkos žaidėjai – jaunatviškesni, šiek tiek chuliganiški ir įdomūs, ir savo reklaminę kampaniją darėme ne tokią šablonišką, daugiau dėmesio skirdami ne turiniui reklamuoti, bet žmonių, kurie jį žiūri, emocijoms atspindėti. Nesvarbu, ar mėgstate televiziją „nešiotis“ su savimi, per televizorių pradėtą filmą tęsdami žiūrėti savo telefone, kol stovite automobilių kamščiuose, ar esate iš tų, kuriems poilsis po darbų asocijuojasi su tradiciniais televizijos kanalais sėdint ant sofos, tikimės, kad šios reklamos surezonuos bent daliai ir privers šyptelėti atpažinus save. Ir, žinoma, nemokamai pabandyti mūsų televiziją be jokių paslėptų įsipareigojimų“, – reklaminės kampanijos idėją pasakoja šiuolaikinės televizijos „Cgates“ rinkodaros vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.

Jai pritaria ir reklamą kūrusios „HAVAS Creative“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, teikdamas, kad kampanija pagrįsta paprasta žmogiška įžvalga – visi esame buvę situacijose, kai užsižiūrėjus ką nors išskirtinai įdomaus, pamirštame viską, kas dedasi aplink mus. „Kartu su režisieriumi Domu Petroniu ir „Dansu Films“ sukūrėme klasikine dramaturgija grįstus kino eskizus – realius, gyvenimiškus ir nepaprastai juokingus. Sąmoningai siekėme kontrastuoti šiandienos komunikacijos įpročiams, kurių esmė – kuo garsiau šauksi, tuo geriau, todėl viliamės, kad šie mūsų sukurti trumpi „filmai“ televizijos žiūrovui bus malonia programos atgaiva. Kaip ir „Cgates“ yra tikra atgaiva televizijų pasaulyje“, – sako jis.

Kad ši kampanija išsiskiria iš bendro televizijos reklamų srauto, patvirtina ir „stuburą“ vaizdui kasdien kuriantis D. Petronis, pabrėždamas, kad reklamoje dažnai vinguriuojama labai saugiais keliais, todėl jį pradžiugino „Cgates“ drąsa ištatuiruoti vaikams kaktas ir padegti studento virtuvę.

„Ačiū „Havas Creative“ komandai, kad ši kampanija netapo dar viena laiminga šeima prie stalo. Svarbiausia šiame projekte buvo sukurti chaotiškas situacijas, į kurias charakteringi veikėjai reaguotų absoliučiai neadekvačiai, nes prieš jų nosį – viską nustelbiantis „Cgates“ turinys. Iš vizualinės pusės, su operatoriumi Roku Šydeikiu suradome paprastą, bet geriausiai scenarijų, kuris padeda sukurti dramaturgiją per itin trumpą laiką. Techniškai tai buvo sudėtingas projektas, reikalavęs nemažai specialiųjų efektų ir glaudaus visų departamentų bendradarbiavimo: užliejome vieną virtuvę vandeniu, sudeginome bent penkias kelnes ir šuniui paaukojome ne vieną pagalvę, bet rezultatas atrodo to vertas“, – sako reklamos režisierius D. Petronis.

Pasak D. Filmanavičiūtės, „Cgates“ komandos ambicija – kurti daugiau nei televiziją ir suteikti klientams galią namuose kurti savo pramogų bei žinių centrą. Jau dabar šios televizijos žiūrovai vieninteliai Lietuvoje gali susikurti ir užsisakyti unikalius planus, kurie leidžia mokėti tik už tą turinį, kurį vartotojas tikrai mėgsta ir žiūri – planai sukurti kinomanams, sporto entuziastams, šeimoms su mažais vaikais ar dokumentikos mėgėjams. Be to, per „Cgates“ televiziją galima matyti „MO“ muziejaus parodas ar klausytis „Baltų lankų“ leidyklos audioknygų ir visa tai galima patirti visuose ekranuose, kurie turi prieigą prie bet kokios spartos interneto – naujos kartos televizijai užtenka ir mobilaus interneto greičio.

Reklaminės kampanijos kūrėjai – jaunosios kartos žvaigždės: režisierius – D. Petronis, operatorius – R. Šydeikis, kūrybos vadovas J. Valatkevičius. Kūrybos agentūra – „HAVAS Creative“, gamybos namai – „Dansu Films“. Reklama bus transliuojama iki šių metų spalio pabaigos.