Užsukti sumuštinio, bandelės ar kito užkandžio pakeliui į darbą, vykstant į susitikimą ar per pertraukėlę – tokį įprotį prieš pandemiją turėjo ne vienas. Vis dėlto laikas, kai daugiau dirbome iš namų, vengėme perteklinių kontaktų su aplinkiniais, paliko savo žymę ir prie senų pamėgtų įpročių grįžtama pamažu. Bendrovės „Reitan Convenience Lithuania“, valdančios „Narvesen“ prekės ženklą, rinkodaros vadovė Lina Kaminskaitė sako, kad ši tendencija dar gana stipriai jaučiama, nors klientai ir grįžta pamėgtų užkandžių ir skanėstų.

„Iki gegužės mūsų sektorius turėjo gausybę apribojimų, tokių kaip kaukių dėvėjimas, žmonių srautų ribojimas prekybos vietose. Tai mažino ar net eliminavo įprotį užkąsti tiesiog einant. Žmonių skaičiaus ribojimas prekybos vietose sudarė nepatogumus klientams, kurie skuba, todėl jie nesirinkdavo, pavyzdžiui, laukti eilėje lauke. Visa tai darė įtaką klientų srautų lėtesniam atsigavimui.

Tik gegužę, pagerėjus orams ir sumažėjusius apribojimams prekybos vietose, stebime maisto kategorijos augimą, kuris mus priartina prie buvusių 2019 m. rezultatų“, – sako L. Kaminskaitė.

Pandemijos metu buvo ruošiamasi klientų sugrįžimui prie pamėgtų įpročių – atidarytas maisto gamybos cechas. Tai suteikia galimybes lanksčiai eksperimentuoti, kurti naujus receptus, užtikrinti tik aukščiausios kokybės produktų ir žaliavų naudojimą. Vis dėlto prie senų įpročių grįžtama lėčiau nei tikėtasi, todėl bendrovė inicijavo kampaniją skirtą priminti apie maisto asortimentą, kurį galima rasti „Narvesen“ tinklo parduotuvėse.

Pagrindinė vieta – ne spaudai, o maistui

„Narvesen“ parduotuvės ir paviljonai miestuose dažniausiai vis dar siejami su spaudos bei tabako įsigijimo vietomis, tačiau, kaip pastebi naują „Narvesen“ reklaminę kampaniją kūrusios reklamos agentūros „Not Perfect Vilnius“ vadovas Paulius Senūta, šį požiūrį siekiama keisti, nes tokių prekybos vietų asortimentas jau seniai pasikeitęs ir čia pagrindinę vietą užima būtent maistas, kava, o ne spaudos leidiniai.

Vietoje tiesmukos žinutės: „Mes turime maisto“, generuodama reklaminės kampanijos idėją, kūrybinė komanda ieškojo metaforų, kurios padėtų atskleisti neišskiriamumą – kaip Romeo neįsivaizduojamas be Džiuljetos, kaip Marsas – be Veneros, taip ir „Narvesen“ – be maisto.

Pasak P. Senūtos, jie siekė atrasti metaforas, kurios būtų visiems lengvai perskaitomos ir žinomos. „Labai dažnai galvojama, kad klišė – negatyvu, bet iš tiesų, tai reiškia, kad ji gerai žinoma ir atpažįstama. Reklamose nereikia bijoti klišių, tačiau svarbu galvoti apie jų išpildymą, kuris turėtų būti neklišinis“, – sako jis.

Lauko erdvėms pritaikytoje reklaminėje kampanijoje skamba ne tik atpažįstamas šūkis, bet ir akį traukia didžiulis sumuštinis, ant kurio ir vaizduojama, ko gero, žinomiausia pasaulio pora – Romeo ir Džiuljeta. Reklaminės kampanijos plakatus galima matyti autobusų stotelėse, ant troleibusų ir kitose miesto vietose, taip pat reklama transliuojama radijo stotyse, skaitmeninėje erdvėje.