Šią kampaniją restoranui kūrė agentūra „TBWA\Paris“. Pastaroji garsėja tuo, kad sugeba be jokios pompastikos sukurti minimalią ir įdomia reklamą, skelbia adweek.com.
Pernai kanadiečių agentūra „Cossette“ iš įvairių užkandinės logotipo, t. y. „M“ raidės, variacijų sukūrė lauko reklamas, kurios 2018 metų „Kanų liūtuose“ laimėjo „Grand Prix“ apdovanojimą. Vėlgi – jos buvo itin paprastos, tačiau pelnė komisijos ir žiūrovų simpatijas.
Naujose kampanijose „McDonald's“ gruzdintos bulvytės virsta įvairiausiais keliais, kurie nurodo į artimiausią greito maisto restoraną. Vieni stendai rodo, kad reikia važiuoti tiesiai, kiti primena apie žiedus, likusį laiką iki užkandinės arba liepia apsisukti ir pargrįžti.