Norėdamos pritraukti dėmesį kompanijos negaili lėšų nusisamdyti ryškiausioms žvaigždėms. Kompanija „PepsiCo“ skelbia per „SuperBowl“ šiemet transliuosianti tris reklamas. Vienoje iš jų bus reperis Lil Jon, reklamuojantis gėrimą „Pepsi“.

Kitą „PepsiCo“ priklausantį gėrimą „Bubly“ reklamuos dainininkas Michael Buble. Reklamos anonse galima matyti, kaip dainininkas bando ištaisyti „neteisingai“ ant skardinių užrašytą prekės ženklą.

„Mercedes-Benz“ reklamoje matysime reperį Ludacros, kuris, teigiama, pats vairuoja šį automobilį. Apie šią reklamą jokių detalių kol kas neatskleidžiama, tik tai, kad ji truks minutę.

Kitas JAV populiarus reperis Chance the Rapper traškučių „Doritos“ (taip pat priklausančių „PepsiCo“ kompanijai) reklamoje pasirodys kartu su prieš porą dešimtmečių šlovės viršūnėje buvusia grupe „Back Street Boys“.

Teniso žvaigždė Serena Williams reklamuos pažinčių programėlę „Bumble“, kurios išskirtinumas tas, kad pirmosios iniciatyvą gali rodyti tik moterys.

„Super Bowl“ taurė JAV vyks vasario 3 dieną, kada bus galima pamatyti pilnas šių reklamų versijas.