Kaip teigia „Keliauk Lietuvoje“ atstovė rinkodarai Justina Baltramonaitienė, idėja šiai kampanijai kilo iš to, jog Lietuva prieš bet kurią kitą kelionių kryptį turi neginčijamą pranašumą. Tai – savas kraštas, kuriam nereikia daug laiko ir pasiruošimo suplanuoti išvyką, bet kuriame tuo pačiu gausu išskirtinių vietų, pramogų bei unikalių patirčių.

„Džiaugiamės, jog vis daugiau žmonių apsisprendžia atostogauti ar ilgesnius savaitgalius praleisti keliaujant Lietuvoje, taip prisidėdami prie turizmo sektoriaus atsigavimo. Šią kampaniją kūrėme tam, kad lietuviai papildytų savo kelionių idėjų bagažą ir atostogoms dažniau rinktųsi savo šalį. Mūsų tikslas – supaprastinti idėjų paieškos etapą ir pasiūlyti ne tik minčių, lankytinų objektų sąrašą, bet ir parodyti, kad keliauti Lietuvoje yra kur kas įdomiau nei galima įsivaizduoti“, – teigia J. Baltramonaitienė.

Šią kampaniją kūrė agentūra „Clinic 212“.

Kiekvienam unikalus vasaros kelionės pasirinkimas

Kad keliautojams nereikėtų sukti galvos ir bandyti patiems susirinkti informacijos iš daugelio skirtingų šaltinių, jau patikrintų kelionių po Lietuvą idėjos talpinamos vienoje vietoje ir bus pildomos visą vasarą. Taip pat keliautojams siūlomi patogūs atrankos metodai leidžiantys atsirinkti kelionę būtent pagal savo poreikius ir pomėgius.

„Galbūt šią vasarą esate pasiryžęs ramybės oazei ir poilsiui saloje, o gal šį savaitgalį jus domina gastronominės patirtys? Kviečiame paragauti šaltibarščių kokteilio arba svirplių ledų! Daugybė planų ir svajonių gali tapti realybe šią vasarą būtent savame krašte, tereikia leistis nuotykiams pagal savo susikurtą unikalų sąrašą. Na, o nežinantieji, ką įdomaus galima nuveikti Lietuvoje, turės puikų, nuolat pildomą šaltinį pasisemti idėjų savo kelionei“, – pasižvalgyti po vasaros kampaniją ragina J. Baltramonaitienė.

Kaip teigia idėjos autoriai, kampanijos polapyje „Atrask tai, kas sava“ lankytojai galės atlikti greitą testą – atsakant į trumpų klausimų seriją sistema padės išsirinkti kelionės Lietuvoje idėją, pagal pasirinktus atsakymus sugeneruodama labiausiai tinkantį sprendimą, kurį bus galima išsisaugoti savo telefone arba parsisiųsti PDF formatu ir atsispausdinti. Šiame idėjų rinkinyje netrūks pasiūlymų keliaujantiesiems su šeima, aktyvių pramogų, kultūros, meno mėgėjams, maisto gurmanams ar tiesiog gamtos mylėtojams.

„Kampaniją iliustruojantis vaizdo klipas, kuriame saulės akinių stikliukuose vienas kitą keičia skirtingi Lietuvos vaizdai ir patirtys, pagrindžia kampanijos idėją – kai kurie dalykai tinka tik tau vienam. Ar tai būtų asmeniniai aksesuarai, ar kelionės Lietuvoje maršrutas – kiekvienas tai renkamės individualiai, pagal savo asmenines savybes, nuotaiką. Taigi, Lietuvoje pamatyti, patirti tikrai yra ką. Tereikia išsirinkti savo. Atraskime tai, kas sava“, – apie naująją kampaniją pasakoja J. Baltramonaitienė.