„Mūsų tikslas - pasakoti naujo prekės ženklo „Telia" istoriją. Nebelieka ribų tarp „virtualaus" ir „realaus" pasaulio, todėl pirmoji „Telia” reklama pristato susijungusių bendrovių viziją, kuri atskleidžia siekį ne tik užtikrinti šiandieninius poreikius, bet drąsiai žvelgia į priekį sakydama – mes pasiruošę. „Telia” yra pasiruošųsi kurti sprendimus, kurie leistų žmonėms ir verslui gauti bei nuveikti daugiau. Todėl prekės ženklas ir žada: daugiau gyvenimo”, – sako „Telia” prekės ženklo vadovė Vaida Jurkonienė.

Reklaminio klipo idėją ir scenarijų sukūrė agentūra „Milk”, klipo filmavimu rūpinosi gamybos studija „The Magic production house". Režisierius - Tom Schlagkamp, daręs klipus „Volkswagen", „Samsung", „Mini Cooper", „Vodafone", „Chivas Regal" ir kt.

Operatorius - Julian Holzwarth, filmavęs klipus „BMW", „Mercedes Benz", „Adidas", „Aston Martin" ir kt.

Pristatymo kampanijoje taip pat buvo sukurti filmukai apie prekės ženklo keitimą, platinti socialiniuose tinkluose. „Užduotis buvo pristatyti dviejų žinomų įmonių susiliejimą. Idėją ir scenarijų ruošė agentūra „Super You“. O mes jį išpildėme įnešdami savos dinamikos, taip kaip jautėme virsmą tą naktį“, ‒ pasakojo audiovizualinės komunikacijos agentūros „WideWings“ vadovas Gediminas Tamulynas.