„Įgyvendindami „Iki“ komunikaciją nebijome paleisti fantazijos ir vengiame monotonijos. Mėgstame žaisti, pristatyti nuotaikingas kampanijas – tokias, kurios būtų kiekvienam pirkėjui artimos. Būtent tokios ne tik patraukia akį, bet ir įsimena. Taip ir šį kartą – matyt, tapome pirmaisiais Lietuvoje, savo „Instagram“ paskyrą perleidusiais gyvūnui. Nuo šiol mūsų „Instagram“ užvaldys Bulvė – „Iki“ reklamos žvaigždžių Eglės ir Manto mopsė“, – sako prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.

„Iki“ paskyroje „Instagram“ bus galima stebėti, kaip Bulvei sekasi, kuo ji užsiima, į kokias naujas išdaigas leidžiasi ir kokias parduotuvių akcijas išbando. Mopsė bus ta, kuri pirmoji apuostys šviežią daržovių derlių ar išbandys naujus privačių prekių ženklų maisto šunims skonius.

Be to, prie Bulvės nuotykių jungsis ir žymūs Lietuvos žmonės – dalyvaus išradingose fotosesijose bei švęs įsimintinas dienas ar tiesiog mėgausis pavydėtinos kasdienybės akimirkas.

Mopsės Bulvės šeimininkai Eglė ir Mantas yra vieni iš būrio naujų personažų, kurie šiemet buvo įtraukti į „Iki“ komunikaciją. Pora – jauna, paprasta ir pozityviai žvelgianti gyvenimą. Eglė studijuoja mediciną, tad daug mokosi ir neturi laiko užsiimti namų ruoša. Tuo tarpu Mantas vis išbando naujus darbus.

„Jau pagal pirminę personažų legendą Mantas buvo tas, kuris nuolat sugalvoja naujų veiklų – vieną dieną svajoja tapti virėju, todėl pasineria į kūrybą virtuvėje, o kitą dieną – bando savo šunį Bulvę paversti nauja interneto žvaigžde. Į tai įsitraukia ir Eglė, ir nuo šiol „Instagram“ rodysime tai, kuo dalijasi dažna šeima – mielomis ir juokingomis savo augintinio nuotraukomis“, – apie naujos kampanijos idėją pasakoja V. Budrienė.

Anot jos, tai – dar vienas šviežias gūsis šiųmetėje veikloje. „Šiemet „Iki“ komunikaciją atnaujiname iš esmės – pakeitėme vizualinį identitetą, pristatėme naują pozicionavimą bei šūkį „Iki – arčiau tavęs“, taip pat įvedėme parduotuvių formatų ženklinimą pagal širdeles. Viskas tam, kad pirkėjų patirtis mūsų parduotuvėse būtų kuo sklandesnė, o tai kurtų artimesnį tarpusavio ryšį“, – sako V. Budrienė.

Pasak jos, drąsi komunikacija pasiteisina – socialinių tinklų vartotojai ypač teigiamai įvertino pastarąją kampaniją, kurioje „Širdelės visada laimi“. Be kita ko joje buvo pasitelktas dirbtinis intelektas, kad žymiausi įvairių miestų objektai virstų širdelėmis.

Mopsės Bulvės nuotykius galite sekti čia.

Naują komunikacijos kampaniją „Iki“ įgyvendina su „SOMA agency“.