Daugiau laiko vasaros džiaugsmams

„Šašlyko? Arbūzo? Šaltibų ar ledų?“ – klausiama vasariškoje „Barboros“ reklamoje, o el. parduotuvės rinkodaros projektų vadovė Beata Šileikienė sako, kad reklamos sumanymą padiktavo kasdienybė – kone universalūs vasarotojų norai ir įpročiai.

„Pristatydami prekes iki namų durų, „Barboros“ kurjeriai pildo įvairiausius, dažnai labai skirtingus pirkėjų norus ir skonius, o štai vasarą, daugiau ar mažiau mus visus suvienija tie patys pageidavimai – norime vasariškiausių, skaniausių, labiausiai atgaivinančių produktų. Šie, nuo vėlyvo pavasario iki rudens pirkėjų krepšeliuose karaliaujantys produktai natūraliai padiktavo reklaminę žinutę“, – pasakoja B. Šileikienė.

Reklamoje vaizduojami skirtingi personažai, svajojantys apie tai, kas atgaivintų ir pamalonintų karštą vasaros dieną – ledus, arbūzą, šaltibarščius ir šašlyką. Jų pageidavimus gali išpildyti „Barbora“ – juk prieš akis praskriejančiuose raudonuosiuose automobiliuose pilna taip trokštamų gėrybių.

Kampanijos idėją įgyvendinusios kūrybinės agentūros „Milk“ strategijų vadovė Rasa Misiūnaitė teigia, kad nesunku pamatyti, kaip vasarą keičiasi žmonių gyvenimo būdas, laisvalaikis ir net tai, ką norisi matyti ant pietų stalo: „Šia kampanija norime parodyti, kad „Barbora“ šį pokytį puikiai supranta, prisitaiko ir gali pagelbėti su visomis vasariškomis užgaidomis – kad daugiau laiko liktų vasaros džiaugsmams.“

„Barboros“ pildomus vasaros pageidavimus reklaminiame klipe iliustruoja ir lengvai galvoje įstringanti daina.

„Skambant nuotaikingai dainai, klipe matomos labai pažįstamos situacijos, kuriose „Barboros“ kurjeriai atskuba pas skirtingiausius vasarotojus. Įdomu ir tai, kad šiai kampanijai ikoniški raudonieji automobiliai, vežantys prekes, buvo pervadinti, kad atspindėtų populiariausius vasaros produktus – ledus, arbūzus, šaltibarščius ir šašlykus“, – komentuoja R. Misiūnaitė.

Pildo ir būtinus poreikius, ir spontaniškus norus

Šmaikštūs, nuotaikingi ir įsimenantys kūrybiniai sprendimai neatsiejami nuo el. parduotuvės „Barbora“ komunikacijos, tad ne išimtimi tapo ir „Vasaros pageidavimų koncerto“ kampanija.

„Tiek ankstesnėse, tiek šiai kampanijai skirtoje reklamoje norėjome parodyti, kad „Barbora“ ne tik suteikia prekių pristatymo į namus paslaugą, bet ir kuria bei palaiko draugišką, šiltą ryšį su klientais – padeda jiems nepritrūkti tiek svarbiausių maisto ir kasdienių prekių, tiek išpildyti galbūt spontaniškus, vasariškos nuotaikos padiktuotus pageidavimus – juk visi jie svarbūs“, – sako B. Šileikienė.

Nuo birželio 10 d. televizijos ekranuose matomą „Vasaros pageidavimų koncerto“ reklamą papildo ir kitos priemonės – reklama socialiniuose tinkluose, dovanų kampanijos „Barboros“ klientams, planuojami influencerių projektai ir konkursai.