„Kelerius metus teikėme savo darbus šiems apdovanojimams, bet iki šiol nebuvo pavykę laimėti – didžiausias pasiekimas buvo patekimas į šiems apdovanojimams leidžiamą darbų katalogą. „Epica“ apdovanojimuose sunkiausia tai, kad tenka varžytis kategorijose pagal produktą. Pavyzdžiui, alkoholio kategorijoje laimėjo „Heineken“: tu žinai, kad tai yra klipas, kurį žiūri ir kuriuo dalinasi milijonai žmonių pasaulyje ir atrodo neįmanoma būti pastebėtam tokiame kontekste. Todėl kai išgirsti, kad mūsų, mažos šalies reklama vietiniam gamintojui, gavo bronzą, neslėpsiu, mus ištiko euforija“, – džiaugėsi „Adell Taivas Ogilvy“ internetinių ir turinio sprendimų skyriaus vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.

„Šitie apdovanojimai mūsų srityje – antri pagal svarbą po Kanų liūtų. Todėl mes esame be galo dėkingi savo klientui „Stumbrui”, kad jau daug metų mumis pasitiki ir suteikia visišką kūrybinę laisvę. Dabar jaučiamės dar labiau įkvėpti ir motyvuoti”, – agentūros vardu džiaugėsi D. Filmanavičiūtė.

Pernai ir užpernai bronza šiuose apdovanojimuose buvo apdovanota agentūra „New!“

Nuo 1987 m. vykstančiuose „Epica“ apdovanojimuose renkami geriausi reklamos, dizaino, viešųjų ryšių, medijos ir skaitmeninių sprendimų darbai. Jame nugalėtojus renka daugiau nei 60 narių žiuri, kurią sudaro žurnalistai, rašantys rinkodaros ir komunikacijos temomis. Savo darbus apdovanojimams pateikia tūkstančiai dalyvių iš daugiau nei 70 šalių.

Metų agentūra „Epica“ apdovanojimuose šiemet paskelbta „BBDO New York“, o prizą už geriausią agentūrų tinklą atsiėmė „Leo Burnett“.