Kalėdos – proga papasakoti savo istoriją

Laidą vedęs marketingo strategas Giedrius Juozapavičius „Telia“ atstovių klausė, kam apskritai dideliems prekių ženklams reikalinga kalėdinė komunikacija, kada pradedama jai ruoštis, ir kaip bendrovė ryžosi nerti į temą, kurios daugelis Lietuvoje vis dar bijo.

„Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė V. Jurkonienė sako iš ilgametės patirties žinanti: vos praėjo vienos Kalėdos, jau ateina metas ruoštis kitoms.

„Iš tikrųjų tai yra didžiulis darbas. Kalėdos yra labai svarbus laikas sukurti teisingai emocijai. Žmonės kažkokie atviresni, jautresni – tai yra labai teisingas laikas kalbėti tam prekių ženklui, kuris nori turėti kažkokią gerą emociją. Patys pagalvokime apie save: kai prasideda visas kalėdinis šurmulys, eglutės, žaisliukai, apšvietimai – kažkas atsitinka žmogui tiesiog viduje, atsiranda kažkokie pakylėti jausmai ir, aš manau, kad prekių ženklui to neišnaudoti ir nemėginti papasakoti savo istorijos būtų tiesiog didžiulė praleista galimybė“, – įsitikinusi ji.

Pasak V. Jurkonienės, „Telia“ yra taip susidėliojusi savo kasmetinį režimą, kad visus metus labai stipriai dirba komunikuodami savo produktus ir jų privalumus, imasi labai daug taktinių veiksmų, orientuotų į pardavimus, o tada ateina Kalėdos, kurios ant visko uždeda emocinį foną.

„Užtenka vienų didelių gražių Kalėdų per metus ir mes jau turime prekės ženklui dar vieną sluoksnį, ant visko, ką mes kalbame racionaliai, praktiškai, pragmatiškai uždėtą emocinį foną – taip perduodame savo prekių ženklo vertę“, – sakė ji.