Startuolis padeda vietiniams prekybininkams konkuruoti su dominuojančiais e. komercijos gigantais, tokiais kaip „Amazon“. „Ziticity“ apjungia e. parduotuves su miesto gyventojais, apmokytais greitai pristatyti siuntas. Platforma sulaukė didelės sėkmės Lietuvoje ir Estijoje, kur pasiekė vidutinį 42 minučių prekių pristatymo laiką, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Prekių pristatymo greitis tampa vis svarbesnis elektroninei prekybai Europoje. Dauguma vietinių e. parduotuvių negali pasiūlyti klientams tos pačios dienos prekių pristatymo – naujo klientų aptarnavimo standarto, kurį formuoja didieji tarptautiniai e. komercijos žaidėjai, tarp jų ir „Amazon“. Dėl to, net 1 iš 4 klientų nutraukia apsipirkimą e. parduotuvėje jeigu neranda galimybės gauti prekes tą pačią dieną. Verslininkams reikalingas greitesnis logistikos paslaugų teikėjas nei tradicinės kurjerių ar pašto kompanijos, kurios dėl infrastruktūros ypatumų neatitinka šių besikeičiančių poreikių. Galiausiai, vidinio logistikos kanalo kūrimas yra reta alternatyva, nes daugeliui įmonių trūksta lėšų ir logistikos žinių.

„Ziticity“ įmonėms suteikia galimybę pasinaudoti mieste jau esančiais resursais – miesto gyventojais ir jų transporto priemonėmis (automobiliais, dviračiais, motoroleriais, elektriniais paspirtukais ir kt.) prekėms pristatyti. Kiekvienas norintis gali prisijungti prie platformos, tapti kurjeriu ir uždirbti pinigų, pristatant siuntinius savo laisvu laiku. Skirtingai nuo konkurentų, „Ziticity“ sprendimas optimizuoja ir paskirsto užsakymus mieste realiu laiku, išvengdamas logistikos paskirstymo centrų, kurie ženkliai pailgina pristatymo laiką.

„Amazon“ tapo didžiausia e. komercijos platforma Europoje. Be to, jie investuoja 700 mln. EUR, kad suteiktų nemokamą vienos dienos pristatymą „Amazon Prime“ nariams. Tai reiškia, kad dar daugiau vartotojų įpras prekes gauti per 24 valandas ir greičiau. Dabar yra kritinis laikas, kai likę e. komercijos verslininkai turi išlikti konkurencingi ir patenkinti šiuos besikeičiančius klientų lūkesčius. Mes esame privilegijuoti, galėdami pasiūlyti rinkai sprendimą šiuo konkrečiu metu ir suteikti vietiniams prekybininkams dar geresnes sąlygas konkuruoti – 45 minučių prekių pristatymą“, –paaiškino „Ziticity“ bendraįkūrėjas ir vadovas Laimonas Noreika.

„Skirtumas tarp geros kompanijos ir nuostabios kompanijos yra steigėjų komanda. Tikime, kad Laimonas ir „Ziticity“ komanda turi tai, ko reikia, kad taptų nauja Europos sėkmės istorija“, – sakė Rain Rannu, vadovaujantis Estijos rizikos kapitalo fondo „Superangel“ partneris.

Finansavimas bus skirtas stiprinti pozicijas esamose rinkose (Vilniuje, Kaune ir Taline) ir plėtrai į Europos miestą, turintį virš 1 milijono gyventojų. Be geografinės plėtros, „Ziticity“ sieks supaprastinti naujų įmonių prisijungimo procesą, kuriant integravimo įskiepius populiariausioms e. komercijos platformoms.

„Ziticity“ anksčiau pritraukė investicijas iš vieno pirmųjų „Uber“ programuotojų Maksim Golivkin, kuris šiuo metu vadovauja programinės įrangos inžinierių komandai „Instacart“. Startuolis sausio mėnesį baigė „Startup Wise Guys B2B Saas Batch 12“ akseleratorių Taline, Estijoje.