Rinkos tyrimų bendrovės KANTAR duomenimis, praėjusiais metais reklama radijuje augo 9,8 proc.. Žinių radijas skaičiuoja, kad jo pajamos iš reklamos tuo pačiu laikotarpiu augo daugiau nei rinka – per 30 proc.

„Toks augimas rodo, kad užsakovai, siekdami strateginių įmonės veiklos, įvaizdžio kūrimo ir jo palaikymo, pardavimų skatinimo tikslų, savo reklamai dažniau rinkosi Žinių radijo kanalą. Labai vertiname, kad 80 proc. mūsų užsakovų lojalūs ir reklamą Žinių radijuje užsako jau ne vienus metus. Augantis naujų klientų ir didžiųjų reklamos užsakovų skaičius leidžia daryti išvadą, kad reklama mūsų kanale atsiperka, nes padeda pasiekti išsikeltus tikslus ir ne tik specializuotą verslo, bet ir bendrąją auditoriją“, – sako įmonės vadovė ir vyriausioji redaktorė Laima Abromaitytė-Sereikienė.

Pasak L. Abromaitytės-Sereikienės, per savaitę laidų daugiau nei 100 skirtingų temų parengiantis Žinių radijas FM bangomis vidutiniškai pasiekia apie 260 tūkst. auditoriją. Dar tiek pat auditorijos pasiekiama skaitmeniniais kanalais. Galimybė klausytis ir žiūrėti radijo skaitmeniniais kanalais yra vertinama ne tik auditorijos, bet ir reklamos užsakovų.

„Pagrindinis rinkoje veikiančių radijo stočių iššūkis – išlaikyti esamą auditoriją ir pritraukti jaunesnę, turinčią jau kitus informacijos vartojimo polinkius ir prioritetą teikiančią ne redakcijos sudėliotam programų tinkleliui, o turiniui, kuris būtų pasiekiamas tada ir ten, kai ir kur vartotojui patogu (angl. on demand). Mūsų programos transliavimas ne tik garsu, bet ir vaizdu, laidų įrašų publikavimas „YouTube“, „Spotify“, taip pat ir kitose platformose padeda padvigubinti savaitinę radijo bangomis pasiekiamą mūsų auditoriją ir per savaitę vidutiniškai pasiekti daugiau kaip pusės milijono klausytojų ir žiūrovų bei taip išlikti konkurencingiems radijo rinkoje. Pastebime, kad Žinių radijo vaizdo transliacijas itin vertina ir reklamos užsakovai – jie taip pat nori būti ne tik girdimi, bet ir matomi“, – teigia L. Abromaitytė-Sereikienė.

Finansinius bendrovės rezultatus gerino ir pritraukta europinė parama specialiems projektams Europos Sąjungos tematika rengti, sėkminga naujų reklamos formų paieška, įmonėms ir organizacijoms organizuojami mokymai.

2022 m. tyrimų duomenimis, Žinių radijas – klausomiausias informacinis radijas tarp išsilavinusių, aukščiausias pajamas uždirbančių 30–59 m. šalies gyventojų (pagal dienos ir savaitės pasiekimo rodiklius, proc.). Aktualijų ir pokalbių laidas radijuje veda daugiau kaip 30 laidų vedėjų.

UAB „Žinių radijas“ valdo ne tik informacinę radijo stotį Žinių radijas, bet ir muzikinę radijo stotį „Easy FM“.

99,8 proc. UAB „Žinių radijas“ akcijų valdo UAB „Litvalda“, 0,2 proc. – American Equitable Finance Corporation. UAB „Litvalda“ akcininkai yra Augustinas ir Dalė Rakauskai.