Nuo šios savaitės kai kurie vartotojai, įsijungę „YouTube“, išvys funkciją „Produktai šiame vaizdo įraše“, kuri analizuos vaizdo įrašuose paminėtus konkrečius produktus. Aptikus tuos gaminius, pačiame filmuke arba po juo atsiras nauji vaizdo elementai, pateikiantys nuorodas į tų produktų internetines parduotuves.

Pavyzdžiui, vaizdo įraše „10 geriausių 2020 m. išmaniųjų telefonų“ kai kurie žiūrovai pamatys piktogramą su detalesne informacija, kokie telefonų modeliai yra įtraukti į šį vaizdo įrašą, praneša „9to5Google“.

Nors ir kyla daug klausimų, kaip ši naujoji funkcija veiks, tačiau produktų reklamavimas vaizdo įrašuose daugeliui kūrėjų yra svarbus pajamų šaltinis, todėl „YouTube“, įvedusi funkciją „Produktai šiame vaizdo įraše“, be abejo, padėtų atvesti lankytojų, potencialių pirkėjų srautą ir tokiu būdu auginti pajamas tiek reklamuotojams, tiek prekės ženklams.