„Spinter“ tyrimo duomenimis, respondentų paklausus, apie kokį pirmą naujienų portalą jie pagalvoja (angl. top of mind), 54 proc. įvardina „Delfi“, 22 proc. – „15min.lt“, 10 proc. – „lrytas.lt“, 5 proc. – „lrt.lt“, po 2 proc. – „tv3.lt“ ir „alfa.lt“.



Vertinant spontaninį žinomumą (paprašius vartotojų patiems išvardinti jiems žinomus portalus), 83 proc. paminėjo naujienų portalą „Delfi“, 62 proc. – „15min.lt“, 39 proc. – „lrytas.lt“, 16 proc. – „alfa.lt“,13 proc. – „lrt.lt“, 8 proc. – „tv3.lt“, 3 proc. – „lnk.lt“, 2 proc. – „diena.lt“.


Tyrimas rodo, kad 97 proc. Lietuvos interneto vartotojų žino naujienų portalą „Delfi“, 93 proc. – „15min.lt“, 90 proc. – „lrytas.lt“, 73 proc. – „tv3.lt“, 69 proc. – „lrt.lt“, 60 proc. – „alfa.lt“, 54 proc. – „lnk.lt“, 39 proc. – „diena.lt“.


74 proc. respondentų teigė dažniausiai skaitantys portalą „Delfi“, 60 proc. – „15min.lt“, 46 proc. – „lrytas.lt“, 13 proc. – „lrt.lt“, 9 proc. – „tv3.lt“, 4 proc. – „alfa.lt“, 1 proc. – „lnk.lt“, 1 proc. – „diena.lt“.

„Delfi“ naujienas naudodamiesi kompiuteriu dažniau skaito vyresni nei 56 metų, aukštesnio išsilavinimo ir gaunantys didesnes pajamas asmenys. Telefono naršyklėje „Delfi“ dažniau skaito 18-45 amžiaus miestų gyventojai. 18-25 metų auditorija „Delfi“ dažniausiai skaito per mobiliąją programėlę.

Lyginant su kitais portalais, „Delfi“ ryškiai pirmauja kaip portalas, kurį respondentai įvardina kaip pagrindinį savo naujienų portalą, kaip pateikiantį daugiausiai turinio, turinį aiškiausią tinklapio struktūrą, greičiausiai pranešantį naujienas, atspindintį plačiausią nuomonių įvairovę, siūlantį daugiausiai gyvų video transliacijų ir didžiausią video turinio pasirinkimą, pranešantį daugiausiai verslo naujienų. Respondentai „Delfi“ taip pat įvardina kaip objektyviausią ir patikimiausią naujienų portalą Lietuvoje.

Reprezentatyvus „Spinter“ tyrimas atliktas „Delfi“ užsakymu 2020 liepos 16-26 dienomis. Jame dalyvavo 1013 respondentų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.