„Praėjusius metus vertinu kaip tikrai neblogus. Siekėme išlaikyti tolydų augimą – tą padaryti pavyko. Jaučiame ir augantį klientų pasitikėjimą, kurie mums patiki naujus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje“, – pranešime cituojamas „vipcommunications“ direktorius Giedrius Galdikas.

„vipcommunications“ pajamas užaugino 430 tūkst. Eur – iki 2,8 mln. Eur, tiesiogines pajamas padidino 206 tūkst. Eur – iki 1,2 mln. Eur. G. Galdiko teigimu, prielaidas tiesioginių pajamų augimui sudarė stiprėjanti agentūros komanda.

„Dar vienas ilgalaikis mūsų tikslas – nuosekliai mažinti viešojo sektoriaus klientų krepšelį ir vis daugiau dėmesio bei pastangų skirti verslo klientams. Šiuo metu 80 proc. mūsų klientų yra būtent verslo įmonės“, – teigia „vipcommunications“ direktorius.

Pasak G. Galdiko, šiais metais įmonė pradėjo dirbti su keliais naujais partneriais, o agentūros komanda jau buvo subrendusi naujiems iššūkiams: „Man svarbu, kad ir toliau įmonės viduje sugebame subrandinti profesionalus, kurie „vipcommunications“ nuo asistentų užauga iki stiprių projektų vadovų, drąsiai galinčių imtis darbo su didžiaisiais mūsų klientais.“

2019 m. įmonė planuoja pasiekti 3 mln. Eur apyvartą. Jos direktoriaus teigimu, tokias prognozes leidžia daryti dar labiau išplėstas komercinių klientų portfelis.

Šiais metais „vipcommunications“ laimėjo intensyvią komunikaciją vykdančio prekybos tinklo IKI konkursą, pradėjo dirbti su baldų pramonės lyderiu „Vakarų medienos grupė“ bei stipriausia šalies advokatų kontora „Ellex Valiunas“. Klientų gretas papildė ir pirmaujanti Europos pavėžėjimo platforma „Bolt“.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ priklauso tarptautiniam tinklui „Grayling“ ir yra jo atstovė Baltijos šalyse.