„Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas nenorėjo plačiau komentuoti priežasčių, kodėl buvo priimtas toks sprendimas. Pasak jo, jis buvo priimtas po gegužę įvykusio pokalbio.

Primename, kad gegužę kilo skandalas paaiškėjus, kad žurnalistas Šarūnas Černiauskas rinko informaciją agentūrai „vipcommunications“, dėl ko jis buvo atleistas iš portalo „15min.lt“ redakcijos. A. Baranauskas nenorėjo komentuoti, ar šis įvykis turėjo įtakos bendradarbiavimo nutraukimui.

Pasak jo, jei „Tele2“ ateityje skelbs naują konkursą, jis bus atviras visiems, taip pat ir „vipcommunications“, tačiau artimiausiu metu to daryti apskritai neketinama: dalis „vipcommunications“ atliekamų darbų buvo perduoti su „Tele2“ taip pat dirbančiai agentūrai „Publicum“, likusią dalį „Tele2“ tikisi atlikti savo jėgomis.

Su „vipcommunications“, pasibaigus sutarčiai, taip pat nebedirbs ir ilgametis klientas „Swedbank“. Šio banko mažmeninės bankininkystės komunikacijos vadovas Gytis Vercinskas teigė, kad tiesiog norima pasižiūrėti į kitas galimybes rinkoje.

Agentūros „vipcommunications“ direktorius Giedrius Galdikas teigė, kad šių klientų praradimas jų veiklos rezultatams neturės didelės įtakos ir pabrėžė, kad su „Tele2“ sprendimas buvo priimtas abipusiu sutarimu.

„Įpusėjus metams mes peržiūrėjome visą savo verslo klientų paketą, ir pasižiūrėjome, kad reikia persidėlioti prioritetus kai kuriems klientams, su kuriais yra padarytas didelis įdirbis, ir sustiprinti pajėgumus. Dabar, liepos mėnesiui prasidėjus, matome, kad kaip agentūra turime rekordinį pusmetį per visą savo veiklos istoriją. Mes čia buvom skelbę, kad šiais metais planuojame 3 milijonų apyvartą, ir įpusėjus pusmečiui matome, kad tas tikslas bus labai lengvai pasiekiamas. O mūsų rinka yra labai dinamiška, tai pašnekėjome su Andriumi, su kuriuo turime labai gerus santykius, ir abipusiu sutarimu sutarėme, kad atsisveikiname, bent kuriam laikui. O paskui, jei bus koks kitas konkursas, gal ir svarstysime dalyvauti“, – komentavo jis.

Paklaustas, kas jiems klientų krepšelyje leis atsverti šiuos du didelius klientus, G. Galdikas aiškino, kad tai buvo klientai su labai garsiais vardais, bet nebuvo patys didžiausi agentūros klientai vertinant darbų apimtis. „Tuo labiau, kad šitie klientai, žargoniškai kalbant, buvo skeltais accountais, tai yra, mes dalinomės darbus su kitomis agentūromis, ir tai nebuvo mūsų patys didieji klientai, kurie generuotų ženkliąją mūsų pajamų dalį. Tad mes priėmėme sprendimą, kad koncentruojamės į integruotos komunikacijos klientus, ir su vienu pasibaigus sutarčiai nelabai nuliūdome, kad nepratęsėme sutarties, o su kitu atsisveikinome, gal neilgam“, – kalbėjo jis.

Tarp šiais metais laimėtų naujų „vipcommunications“ klientų – prekybos tinklas „Iki“, baldų pramonėje dirbanti „Vakarų medienos grupė“, advokatų kontora „Ellex Valiunas“, pavėžėjimo platforma „Bolt“.