Vilniaus rotušė pristatė naują logotipą ir firminį stilių, kuriuo tikisi pakeisti savo įvaizdį vilniečių ir miesto svečių akyse. Rotušės atstovai ir naujojo įvaizdžio autoriai agentūra „McCann Vilnius“ pasakoja, kad taip siekiama atgaivinti miesto rotušę ir paversti ją gyvybingu traukos tašku, kuriame, nors ir nepamirštama praeitis, didžiausias dėmesys skiriamas ateičiai.

„Ne paslaptis, kad Lietuvoje rotušės suprantamos kaip architektūrinis paminklas, pastatas, istorijos dalis. Mes šiuo atveju matome Vilniaus rotušę matome ne tik kaip pastatą, bet kaip organizaciją, kuri pati dinamiškai, efektyviai formuoja savo pačios, savo renginių turinį, kryptingai veikia ir tam tikra prasme yra miesto idėjų centras“, – pokyčių viziją komentavo šiuo metu Vilniaus rotušės valdytojos pareigas einanti Ieva Šiušaitė.

„Kaip priėjome prie sprendimo? Mes įvertinome situaciją, kas yra rotušė: iš vienos pusės tai yra simbolis, turintis daug praeities, daug vertybinių dalykų. Kita vertus, rotušės visais laikais buvo institucijos, kurios žvelgdavo į priekį, jos būdavo naujų idėjų, naujų atradimų vieta, tarsi mediatorius, vartai į ateitį. Dabartinė rotušė pradėjo atrodyti kaip muziejus, o mūsų mintis yra ją atgaivinti, kad tai taptų vieta, kur kas nutinka naujausio, įdomiausio Vilniuje, įvyktų būtent čia“, – pasakojo agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas Tomas Bartninkas.

T. Bartninkas prisipažino, kad kartu su komanda jaučia ir sportinį azartą Vilniui lenktyniaujant su Kaunu. „Norime vėl timptelti Vilnių į priekį, nes vis daugiau šnekama, kad Kaunas veržiasi į priekį. Ne, Vilnius priekyje ir viską atveria“, – šypsojosi jis.

Pasak agentūros atstovų, jų apsibrėžta auditorija – žingeidūs miestiečiai: ne tik Vilniaus gyventojai, bet ir jo svečiai.

Agentūros kūrybos vadovas Mantas Velykis, kalbėdamas apie atnaujintą rotušės logotipą bei firminį stilių, sakė, kad tai logotipas, kuris toks pat lankstus ir besikeičiantis kaip ir rotušės turinys ar miestiečių poreikiai: „Naujasis stilius rotušės darbuotojams leis sutaupyti daug resursų kuriant reklamines priemones ir atskleis tikrąjį jų kūrybiškumą, nes šešios kolonos gali virsti bet kuo“.

Prekės ženklo pozicionavimo strategija ir vizualinis identitetas Vilniaus rotušei kainavo 7500 eurų (plius PVM). Pinigai buvo skirti iš Vilniaus rotušės uždirbtų lėšų.

Vilniaus rotušė atnaujino įvaizdį: nebenori atrodyti kaip muziejus
© Organizatorių nuotr.

Rotušės atstovai teigia, kad siekiant sugriauti nusistovėjusius stereotipus, pagal 2017-2019 metų rotušės veiklos strategiją, vienas iš Vilniaus miesto simbolių turi tapti ne tik aptarnaujančia infrastruktūra, tačiau pati kurti įvairius festivalius, kultūrinius renginius ar parodas.

Rotušė inicijuos partnerystę su mokslo, meno ir kultūros institucijomis bei visuomeninėmis iniciatyvomis. Siekiama užmegzti ryšius ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio organizacijomis.

Vilniaus rotušė yra tik viena iš trijų Lietuvoje išlikusių istorinių miestų rotušių. Šiandien rotušė stovi ten pat, kur 1432-aisiais metais minima pirmoji Vilniaus rotušė. Jos pamatai yra išlikę iki šių laikų.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją