„Kurdami darbdavio kampaniją, ieškojome, kuo galime išsiskirti iš kitų rinkos žaidėjų. Komandos viduje dažnai pasidžiaugiame, kad mūsų kurjeriai gauna puikų grįžtamąjį ryšį iš klientų, o siekiantys karjeros tarptautinės įmonės viduje, šią ambiciją taip pat sėkmingai įgyvendina. Turime aukštas pozicijas užimančių vadovų, kurie kadaise į „Venipak“ įsidarbino kurjeriais“, – pasakoja bendrovės marketingo vadovė Asta Raudonienė.

Pasak jos, šitaip reklamos agentūrai „Spark Agency“ ir gimė idėja, kad esami ir potencialūs „Venipak“ kurjeriai turi būti vertinami ne kaip tiesiog siuntų pristatytojai, o kaip kurjeristai – darbuotojai, kurie į bet kokią savo užduotį ar darbo poziciją žvelgia ambicingai ir atlieka profesionaliai. Toks nusiteikimas, tikimasi, būdingas ir kasdien pristatant siuntas, ir galvojant apie savo ateities karjeros kelią.

„Tikiuosi, kad seniai nebeliko mito neva kurjerio darbas prastas ir nuobodus. Iš tiesų, dažniausiai atsakymas, kodėl kolegos renkasi kurjerių darbą, yra jų pomėgis bendrauti, prioritetas savarankiškai planuoti darbo dieną, patiems spręsti kasdienius iššūkius, taip pat komandos palaikymas. Tai yra išties ugdantis ir dinamiškas darbas“, – tikina A. Raudonienė.

Pasak kampaniją kūrusios reklamos agentūros „Sparkagency“ projektų vadovės Ingos Dirvonskytės, populiaru kalbėti ir net rašyti knygas apie pardavimų, bendravimo, kalbų sakymo meną. Tad toks reiškinys kaip siuntų pristatymas vienai kampanijai irgi gali tapti menu, ypač, siekiant pritraukti ambicingus ir profesionaliai savo darbą atliekančius kurjerius.

Neatsitiktinai parinkta ir fotosesijos vieta – Vilniaus Universiteto Šv. Jonų bažnyčios vidaus kiemelis.

Kampanijai įgyvendinti pasitelktos skaitmeninės kampanijos priemonės, lauko stendai, taip pat tradicinė komunikacija tiksliniuose kanaluose. Kampanijos viešinimu rūpinasi komunikacijos agentūra „Berta&Agency“.