„Po kovido, karo Ukrainoje ir milžiniškos infliacijos žmonių smegenys tapo balta vata. Atmintis, kur anksčiau buvo jūsų prekės ženklas, yra sunaikinta“, – konferencijoje „LiMA CMO Summit 2022“ pažymėjo „Fabula Rud Pedersen Group“ partneris, komunikacijos ekspertas Mykolas Katkus. Ir jis nieko optimistinio ir džiuginančio nežada: visuomenės, laukusios, kol po pandemijos gyvenimas grįš į normalias vėžes, lūkesčiai eilinį kartą buvo sulyginti su žeme. „Viskas bus tik baisiau ir blogiau. Prisimenu stabilius laikus, kai buvo recesija, 2011-ieji metai, ir viskas aišku: tau reikia pasiimti 2 proc. rinkos nuo kažko ir dėl to darai kampaniją. Dabar viskas vyksta chaotiškai ir strategiją vis dažniau turi pakeisti taktika“, – konstatavo M. Katkus.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360