Rūpintis buities klausimais, mankštintis ar siekti aukščiausio lygio sporto laimėjimų – visa tai įmanoma kiekvienam, nepaisant turimos negalios. Tai savo pavyzdžiu naujame reklaminiame klipe įrodė „Parateam“ komandos nariai: snieglentininkas Rapolas Micevičius, sprinteris Danas Sodaitis, bėgikė Aušra Garunkšnytė, jame taip pat nusifilmavo komikė Aistė Krušinskaitė, raitelė Roberta Orlauskaitė.

Pasak reklamą pristatančio vaistinių tinklo rinkodaros direktorės Kristinos Veštortienės, šiuo vaizdo klipu siekiama ne tik padrąsinti aktyviai siekti savo tikslų žmones, turinčius negalią, bet ir atverti visuomenės mąstymą, neretai vis dar grįstą stereotipais.

„Šiuo klipu norime priminti, kad žmonių su negalia kasdienybė yra kupina iššūkių, stiprinančių jų dvasią ir charakterio savybes, bet tai jokiu būdu nėra kliūtis. Buitis jiems tampa treniruočių lauku, papildomi iššūkiai – pranašumu, siekiant savo tikslų. Žmonės su negalia turi tai, ko reikia pergalėms. Visgi nemažiau svarbus ir visos visuomenės palaikymas, to turime nepamiršti kiekvienas“, – sako vaistinių tinklo rinkodaros direktorė.

Bendros pergalės

Reklaminę kampaniją kūrusios agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas sako, kad žmonės su negalia yra didelė visuomenės dalis, tačiau nėra matoma tiek, kiek turėtų būti.

„Galvodami klipo kampanijos idėją, norėjome, kad žinutė būtų motyvuojanti ir įkvepianti tiek paralimpinės komandos sportininkams, besiruošiantiems kitais metais vykstančioms Paryžiaus paralimpinėms varžyboms, tiek ir nesportojantiems žmonėms, turintiems negalią“, – sako V. Kasteckas.

Kūrybiniame procese dalyvavo ir „Parateam“ komanda. Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus teigimu, tokios kampanijos svarbios ir paralimpiniam judėjimui, ir visuomenei. „Sportininkai tampa žinomesni, o jų pergalės įkvepia žmones drąsiai svajoti ir siekti tikslų, nepaisyti jokių kliūčių. Pasitelkdami sportą kalbame apie negalią, atkreipiame visuomenės dėmesį į negalią turinčių žmonių problemas ir iššūkius, su kuriais kiekvienas susiduriame“, – akcentuoja paralimpinio komiteto prezidentas.

Anot jo, tokios partnerystės leidžia drauge su verslu siekti bendrų tikslų, o kartu ir kurti geresnę Lietuvą dabarties ir ateities kartoms. Vaistinių tinklas „Camelia“ yra paralimpinės komandos partneris nuo 2022 m. rugpjūčio.

Ši reklama yra ilgalaikės „Camelia“ socialinės komunikacijos kampanijos „Kartu vienas dėl kito“ dalis, kuria siekiama didinti visuomenės supratimą apie negalią turinčius žmones.