„Pavasario kampanija mūsų prekybos tinklui yra viena svarbiausių metuose, nes jos metu komunikuojame kertines prekybos tinklo „Iki“ vertybes – šviežumą ir kokybę. Šių metų reklamos idėja labai paprasta ir visiems lengvai suprantama. Pavasario derlius gausus vitaminų ir gerųjų medžiagų, todėl šia kampanija kviečiame visus, kurie po žiemos ir sėdėjimo namuose jaučiasi pavytę, pasikrauti energijos iš šviežio šių metų derliaus, kuris jau atvyko į parduotuves. Vaidotui šią mūsų idėją reklamoje pavyko perteikti nepriekaištingai“, – sako Andrej Pometko, „Iki“ rinkodaros vadovas.

Pasak „Iki“ atstovo, Vaidoto skleidžiama energija visą pandemijos laikotarpį mums padeda neprarasti ūpo, kurti gerą nuotaiką ir laukti pozityvesnių laikų. Beveik kaip – pavasaris, kuris visada atneša geresnę nuotaiką, daugiau šviesos ir šilumos.

„Niekam ne paslaptis, kad jau daugiau nei dešimtmetį gyvenime taikau sveikesnės mitybos principus, todėl kvietimas tapti pavasario kampanijos veidu, kurio metu pristatomas Lietuvoje užaugintas lietuviškas derlius, nebuvo labai netikėtas. Tikiuosi, kad šiuo klipu pavyko įrodyti ne tik neabejotiną geros muzikos, bet ir daržovių bei vaisių naudą mūsų savijautai ir gerai nuotaikai“, – šypteli dainininkas V. Valiukevičius.

Reklaminiame klipe pasakojama kelių šeimų ryto rutina, kurią visuose namuose vainikuoja įvairiais žalumynais praturtinti pusryčiai. Reklaminę kampaniją papildo šūkis „Šviežia. Žalia. Šalia“. Reklama nuo kovo 1 dienos jau transliuojama televizijoje, bus matoma socialinių tinklų naudotojams. „Iki“ atstovas neabejoja, kad dinamiškas, ryškus prekybos tinklo klipas išsiskirs bendrame pavasario komunikacijos lauke ir liks pastebėtas.

Reklaminio klipo kūrybine dalimi rūpinosi agentūra „Adell Taivas Ogilvy“, klipo gamybą įgyvendino „Zest Production House“.