Atviras, nebijantis kalbėti apie problemas, laiku reaguojantis, proaktyviai informuojantis apie situaciją, progresą, pagrindžiantis sprendimus ir pasiūlymus, aiškiai formuluojantis argumentus – tai tik dalis vienaip ar kitaip su komunikacija susijusių lūkesčių, kuriuos vadovai turi savo darbuotojams. Pagrįsti norai, tačiau kaip jie dera su vadovų rodomu pavyzdžiu ir kur gali suklysti jie patys?
Vadovai turi tokių lūkesčių dėl darbuotojų, nes tokia komanda gali užbėgti už akių problemai ar greitai ją išspręsti, sutaupyti laiko, gauti geresnį rezultatą. Vienas niuansas – tokia komanda taip pat turi lūkesčių vadovo komunikacijai, vienas paradoksas – lūkesčiai labai panašūs, ir viena realybės akimirka – vadovai ne visada rodo pavyzdį. Kitaip tariant, daug nepateisintų, nors ir lengvai pastebimų lūkesčių.