Dabar socialinės žiniasklaidos tinklo svetainėje rodomas naujasis bendrovės logotipas, tačiau jos URL adresas vis dar buvo rodomas kaip twitter.com, vis dar matomas mėlynas mygtukas „Tweet“, o tai reiškia, kad prekės ženklo keitimas dar nebaigtas.


E. Muskas ir naujoji bendrovės direktorė Linda Yaccarino apie prekės ženklo keitimą paskelbė sekmadienį, sakydami, kad bendrovė bus pervadinta į „X“ ir vėliau pereis prie mokėjimų, bankininkystės ir prekybos.

2006 metais įkurtos bendrovės „Twitter“ pavadinimas kilo nuo paukščių čiulbėjimo garso; ji nuo pat pirmųjų dienų naudojo paukščio pavidalo prekės ženklą, kai už 15 JAV dolerių nusipirko šviesiai mėlyno paukščio simbolį, naudojamą akcijų prekybos puslapiuose, rašoma dizaino svetainėje „Creative Bloq“.

Sekmadienį vakare E. Muskas pakeitė savo profilio nuotrauką į naująjį bendrovės logotipą, kurį apibūdino kaip „minimalistinį art deco“, ir į savo „Twitter“ paskyros aprašymą įdėjo nuorodą į „X.com“, kuri dabar nukreipia į „twitter.com“.

Jis taip pat platformoje parašė, kad pagal naująjį svetainės identitetą įrašas bus vadinamas „X“ (vietoj tvyto).

E. Muskas jau pavadino „Twitter“ motininę bendrovę „X Corporation“ ir yra sakęs, kad socialinės žiniasklaidos milžinės perėmimas buvo „akstinas sukurti „X“, visa ko programėlę“ – tai nuoroda į 1999 metais jo įkurtą bendrovę „X.com“, kurios vėlesnė versija vėliau tapo internetinių mokėjimų milžine „PayPal“.

Sekmadienio vakarą naujasis logotipas buvo rodomas per projektorių ant „Twitter“ būstinės San Fransiske fasado.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją