„Lietuvos klausytojams „M-1“ valdomos radijo stotys – pamėgti ir žinomi radijo vardai. Šiuo įsigijimu siekiame dar geriau pasiekti šiuolaikinį vartotoją, kuris naujienas ir pramoginį turinį seka skirtingose platformose. Šiandien Lietuvos vartotojo įpročiai – pasikeitę, turinį jis vartoja įvairiose platformose, o tai lemia reklamos rinkos fragmentaciją“, – sako Laura Blaževičiūtė, UAB „All Media Lithuania“, veikiančios su prekės ženklu „TV3“, generalinė direktorė.

Pasak L. Blaževičiūtės, „TV3 Grupė“ Lietuvoje dėl vartotojų konkuruoja su tokiais žaidėjais, kaip „Google“, „Meta“ („Facebook“, „Instagram“), „Youtube“ ir kt. Šie žaidėjai jau šiandien užima reikšmingą Lietuvos reklamos rinkos dalį, o išlikti norintis vietos verslas turi ieškoti būdų, kaip užtikrinti reklamos efektyvumą ir sėkmingą konkurenciją.

Įsigijimas leis sutvirtinti „TV3 Grupės“ pozicijas radijo kanalų segmente, kur grupė iki šiol turėjo labai mažą rinkos dalį ir turi nemažai potencialo augti. Taip pat šis įsigijimas bus naudingas visai reklamos rinkai – leis pasiūlyti dar efektyvesnius reklamos sprendimus įvairiuose žiniasklaidos kanaluose.

„Mums ne mažiau svarbi ir įsigyjamų įmonių kultūra bei vertybės, požiūris į darbuotojus. Tai, kas sukurta „M-1“ grupėje, mums yra labai artima. Vertiname ir „M-1“ grupės indėlį bei įsitraukimą į socialinius projektus – atsakingai juos tęsime, puoselėsime ir toliau“, – priduria L. Blaževičiūtė.

„TV3 Grupei“ priklausanti UAB „All Media Lithuania“ ketina įsigyti 100 proc. minimų įmonių akcijų, kurias valdo Rūta Grušnienė.

„Manau, kad „M-1“ radijo stočių grupės įmonės išaugo šeimos verslo ribas ir dabar joms yra pats tinkamiausias laikas tapti tarptautinės žiniasklaidos grupės dalimi. Aš tikiuosi, kad „M-1“ grupės radijo stotys taps dar stipresniais rinkos žaidėjais nei buvo iki šiol“, – sako „M-1“ generalinė direktorė ir savininkė Rūta Grušnienė.

Pardavėjo finansų patarėjai „PwC“ Lietuva, teisės klausimais – „PwC Legal“ Lietuva. Pirkėją iš teisinės pusės konsultuoja advokatų kontora „Ellex Valiūnas ir partneriai“. Sandorio vertė ir kitos detalės neatskleidžiamos šalių susitarimu. UAB „All Media Lithuania“ jau kreipėsi į Konkurencijos tarybą dėl leidimo įsigyti „M-1“ grupės įmones: uždarąsias akcines bendroves „M-1“, „Radijo stotis Laluna“, Radijo stotis „Ultra Vires“ ir „Reklamos ekspertai“.

Apie „TV3 Grupę“

„TV3 Grupei“ Lietuvoje priklauso televizijos kanalai „TV3“, „TV6“, „TV8“ ir „TV3 Plus“, naujienų portalas tv3.lt, nemokama internetinė vaizdo platforma „TV3 Play“, radijo stotis „Power Hit Radio“, internetinė radijo stotis „PWR Gold“. Baltijos regione taip pat veikia „TV3 Grupei“ priklausanti naujos kartos televizija „Go3“, platų sporto šakų pasirinkimą siūlantys kanalai „TV3 Sport“, „TV3 Sport 2“ ir „TV3 Sport Open“ bei populiarių filmų kanalas „TV3 Film“.

Apie „M-1“ grupę

„M-1“ įmonių grupės bendrovėms priklauso radijo stotys „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, internetinė radijo stotis „M-1 Dance“ ir Klaipėdoje įsikūrusios regioninės radijo stotys „Laluna“ bei „Raduga“, taip pat reklamos agentūra UAB „Reklamos ekspertai“.

„M-1“ įmonių grupės lyderis yra radijo stotis „M-1“, kuri yra ir pirmasis komercinis radijas Lietuvoje, savo veiklą pradėjęs dar 1989 metais. Visos „M-1“ grupės radijo stotys transliuojamos FM bangomis ir internetu, tad yra lengvai pasiekiamos visame pasaulyje.