„Šiais metais festivalis „Kanų liūtai“ šventė savo 70 metų jubiliejų. Nėra ką kalbėti, kokio tai stiprumo tradicija, tiesiog turi tai patirti. O Lietuvoje mes kaip kasmet jums duosime paragauti labai nedidelę dalelę „Kanų liūtų“ tradicijos skonio. Ateikite į kino teatrus ir pasimėgaukite geriausiu pasaulyje kūrybiškumu, kuris turi gilias tradicijas ir tęstinumą, – sako „15min group“ vadovas Tomas Balžekas.

„15min Group“ jau 15 metų Lietuvoje oficialiai atstovauja „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui – organizuoja ir „Kanų liūtų“ vardu organizuoja reklamų peržiūras kino teatruose, „Jaunųjų liūtų“ konkursą ir kitus renginius Lietuvos reklamos industrijai.

Tarp ryškiausių „Geriausios Kanų liūtų reklamų“ šiemet – šypseną keliančios „iPhone“, jautrumo stygas virpinančios „Ikea“, nuostabą keliančias „Uber“, juoką žadinančias „Skittles“, pasaulį permąstyti kviečiančias socialines reklamas.

Renginio organizatoriai ragina iš anksto pasirūpinti geriausiomis vietomis ir bilietais – rugsėjo 29 dieną kino teatruose ir internetu startuojanti prekyba leis bilietus tik tą dieną įsigyti pačia žemiausia kaina.